در حال بارگذاری ...

سومین جشنواره سراسری پانتومیم حوزه هنری برگزار می‌شود

سومین جشنواره سراسری پانتومیم به منظور ارتقای سطح هنر پانتومیم، به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۹ تا ۱۳ مهر ماه ۸۴ برگزار می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر از ستاد خبری حوزه هنری، این مرکز از تمامی هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره‌ دعوت کرده است که ضمن پرکردن تقاضانامه، آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۸۴ به دبیرخانه این جشنواره به نشانی: تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری پانتومیم ارسال کنند.

سومین جشنواره سراسری پانتومیم به منظور ارتقای سطح هنر پانتومیم، به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از 9 تا 13 مهر ماه 84 برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از ستاد خبری حوزه هنری، این مرکز از تمامی هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره‌ دعوت کرده است که ضمن پرکردن تقاضانامه، آثار خود را حداکثر تا تاریخ 20 تیر ماه 84 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی: تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری پانتومیم ارسال کنند.
موضوع آثار شرکت کننده بایستی در یکی از محورهای دینی، اجرای نمایش‌ مورد نظر باید به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. در ضمن آثار ارسالی هم عودت داده نخواهد شد. علاوه بر این مدت زمان نمایش‌ها باید حداقل 10 و حداکثر 30 دقیقه باشد.
لازم به ذکر است که نتایج بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در 20 مرداد ماه 84 اعلام خواهد شد.
گفتنی است که 50 اثر شرکت کننده در این جشنواره به استان‌ها اختصاص داده خواهد شد و به گروه‌های راه‌ یافته نیز، کمک هزینه آماده سازی نمایش تعلق خواهد گرفت. در ضمن علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتری می‌توانند با شماره تلفن 8804072 تماس حاصل کنند.