در حال بارگذاری ...

مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تهران انصراف داد

کانون تئاتر دانشگاه علامه طباطبائی نخستین جشنواره نمایش در فضای باز خوابگاه‌هی را از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ما مصادف با هفته خوابگاه‌ها برگزار می‌کند.به گزارش سایت ایران تئاتر از دبیرخانه جشنواره نمایش در فضای خوابگاه‌ها، در سال‌های ۸۲ و ۸۳ با توجه به فضای غبارآلود و راکد خوابگاه‌های دانشجویی کانون نامبرده اقدام به اجرای نمایش‌هایی با محتوای دانشجو و خوابگاه کرد که تاثیر به سزایی را در تغییر فضای خوابگاه‌ها ایجاد کرد.

کانون تئاتر دانشگاه علامه طباطبائی نخستین جشنواره نمایش در فضای باز خوابگاه‌هی را از 24 تا 30 اردیبهشت ما مصادف با هفته خوابگاه‌ها برگزار می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از دبیرخانه جشنواره نمایش در فضای خوابگاه‌ها، در سال‌های 82 و 83 با توجه به فضای غبارآلود و راکد خوابگاه‌های دانشجویی کانون نامبرده اقدام به اجرای نمایش‌هایی با محتوای دانشجو و خوابگاه کرد که تاثیر به سزایی را در تغییر فضای خوابگاه‌ها ایجاد کرد.
پس از فراخوان، 20 گروه نمایشی به مرحله بازبینی رسیدند که از این میان 12 نمایش به مرحله مسابقه راه یافتند.
این نمایش‌ها در خوابگاه‌های دانشگاه‌های علامه طباطبایی و الزهراء به مدت شش روز در ساعات 21 و 30/22 اجرا می‌شوند.
گفتنی است اختتامیه جشنواره شنبه 31 اردیبهشت ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تهران که از ابتدای شروع جشنواره، مشتاق مشارکت در جشنواره بودند 48 ساعت قبل از شروع جشنواره از مشارکت انصراف دادند که دلایل این انصراف برای ستاد جشنواره همچنان نامعلوم است.