در حال بارگذاری ...

جرمی آیرانز در اجرایی جدید از یک موزیکال محبوب

بازیگر برنده اسکار ” جرمی آیرونز‌ “ به اکیپ هنر پیشگان نمایش موزیکال ”elot cam“ خواهد پیوست.به گزارش سایت ایران تئاتر به کارگردانی گوردن هانت دربارة‌ افسانة‌ آرتور شاه است و جزء نمایشهای تابستانی آ‌مفی تئاتر بزرگ و روبازHollywood bowl واقع در کالیفرنیا است. در این نمایش آیرونز با دیگر هنرپیشة‌ معروف سینما ”‌ملیسا اریکو “ همبازی خواهد بود و اجرای نمایش با موسیقی زنده ارکستر سمفونی‌ Hollywood bowl‌تحت رهبری ” جان موسری “ همراه خواهد شد.

بازیگر برنده اسکار ” جرمی آیرونز‌ “ به اکیپ هنر پیشگان نمایش موزیکال ”elot cam“ خواهد پیوست.
به گزارش سایت ایران تئاتر به کارگردانی گوردن هانت دربارة‌ افسانة‌ آرتور شاه است و جزء نمایشهای تابستانی آ‌مفی تئاتر بزرگ و روبازHollywood bowl واقع در کالیفرنیا است. در این نمایش آیرونز با دیگر هنرپیشة‌ معروف سینما ”‌ملیسا اریکو “ همبازی خواهد بود و اجرای نمایش با موسیقی زنده ارکستر سمفونی‌ Hollywood bowl‌تحت رهبری ” جان موسری “ همراه خواهد شد . موزیکال ”camelot “ از چهاردهم اوت در این محل بر روی صحنه خواهد رفت .
بنا به این گزارش موزیکال معروف ”camelot “ به آهنگسازی ” فدریک لو “ پیش تر در دسامبر سال ١٩۶٠ در سالن نمایش محبستیک برادوی برای نخستین بار روی صحنه رفت و به دلیل استقبال بیش از حد تا مدتی اجرا می شد . این نمایش سرانجام با ٨٧٣ اجرا پنجم ژانویه ١٩۶٣ به کار خود پایان داد . در آن سالها اکیپ بازیگران این نمایش ریچارد برتون، جولی اندروز، روبرت گولت، روبرت کوت، جان کولوم و رودی مک‌دووال بودند.
گفتنی است جرمی آیدونز که در اجرای جدید این موزیکال بازی خواهد کرد یکی از هنرپیشگان توانای هالیوود است که برای بازی در فیلم”Reversal of fortune”(1990) جایزه اسکار و نیز گلدن گلوب دریافت کرده. او همچنین برای ایفای نقش در نمایش”the real thing” در برادوی موفق به دریافت جایزه تونی شده بود.