در حال بارگذاری ...

بازخوانی و بازبینی از جشنواره تئاتر فجر حذف می‌شود

فراخوان بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، خرداد ماه از سوی مرکز هنرهای نمایشی اعلام می‌شود.فرهاد مهندس‌پور مسوول شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اعلام این خبر افزود: فراخوان جشنواره تئاتر استانی اعلام شده ولی فراخوان مربوط به کارهای تهرانی اوایل خرداد ماه اعلام می‌شود.

فراخوان بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، خرداد ماه از سوی مرکز هنرهای نمایشی اعلام می‌شود.
فرهاد مهندس‌پور مسوول شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اعلام این خبر افزود: فراخوان جشنواره تئاتر استانی اعلام شده ولی فراخوان مربوط به کارهای تهرانی اوایل خرداد ماه اعلام می‌شود.
وی با اشاره به این که فراخوان امسال نسبت به سال‌های گذشته دچار تغییر و تحولات زیادی شده است، تصریح کرد: بازخوانی و بازبینی از جشنواره امسال حذف شده و فرمت آن به طور کلی عوض شده است.
مهندس‌پور خاطرنشان کرد: به زودی طی اعلام عمومی از گروه‌های تئاتر دعوت می‌شود پیشنهادات خود را برای فصل دوم سال به مرکز هنرهای نمایشی ارایه کنند.
وی درباره طرح استقرار گروه‌ها گفت: به عنوان پیش‌زمینه قرار است مدیران هنری فعالیت خود را آغاز کنند و برای شروع تعریف خود را از سالن‌ها ارایه کرده ، برای دو فصل پایانی سال کار جذب کنند و با گروه‌های نمایشی ارتباط برقرار کنند. این امر به نوعی پیش‌زمینه اجرای طرح استقرار گروه‌هاست که خردادماه به طور کامل اعلام می‌شود.
وی در پایان از برپایی جلساتی در این ارتباط در مرکز هنرهای نمایشی خبر داد.