در حال بارگذاری ...

گنج ده هزار کوه در فرهنگسرای جوان

واحد نمایش فرهنگسرای جوان اولین نمایش شاد و موزیکال ویژه کودکان و نوجوانان را در سال ۸۴ اجرا می‌کند.به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای جوان واحد نمایش اولین نمایش ویژه کودکان را با هدف شناساندن ارزش‌های اخلاقی چون گذشت، بخشش و... به کودکان با عنوان گنج ده هزار کوه به کارگردانی محمود تیموری از ۲۰ اردیبهشت ماه ‎آ‎غاز کرده است.

واحد نمایش فرهنگسرای جوان اولین نمایش شاد و موزیکال ویژه کودکان و نوجوانان را در سال 84 اجرا می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای جوان واحد نمایش اولین نمایش ویژه کودکان را با هدف شناساندن ارزش‌های اخلاقی چون گذشت، بخشش و... به کودکان با عنوان گنج ده هزار کوه به کارگردانی محمود تیموری از 20 اردیبهشت ماه ‎آ‎غاز کرده است.
در این داستان دو پدربزرگ به همراه نوه‌شان برای پیدا کردن گنجی به سفر می‌روند در حالی که پدربزرگ‌ها با هم قهر هستند و با تمام تلاش‌های نوه کوچکشان حاضر نیستند با هم آشتی کنند.
حسین شوندی ، علی موسوی، احسان علیجانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت. لازم به ذکر است این نمایش تا 5 خرداد ماه در سانس‌های 15، 14، 11، 10، 9 در سالن فرهنگ این مجموعه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا به منظور رزور با شماره‌های 5-3730002 و 3709009 تماس حاصل کنند.