در حال بارگذاری ...

مسوول برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی:همچنان امیدواریم....

درست نیست تا کارهای قبلی ناتمام مانده است، کار جدیدی شروع کنیم.افشین خورشیدباختری، مسئول برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی عصری با نمایش، در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، درباره آغاز فصل جدید برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی گفت:«همچنان خبر خاصی نیست، ما تصمیم داشتیم فصل جدید را با متون مذهبی آغاز کنیم، ولی به خاطر زمان کم نمی‌توانستیم نام فصل را بر روی آن بگذاریم، به همین خاطر آن را در قالب ‌آئین‌های عاشورایی برگزار کردیم.»

درست نیست تا کارهای قبلی ناتمام مانده است، کار جدیدی شروع کنیم.
افشین خورشیدباختری، مسئول برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی عصری با نمایش، در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، درباره آغاز فصل جدید برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی گفت:«همچنان خبر خاصی نیست، ما تصمیم داشتیم فصل جدید را با متون مذهبی آغاز کنیم، ولی به خاطر زمان کم نمی‌توانستیم نام فصل را بر روی آن بگذاریم، به همین خاطر آن را در قالب ‌آئین‌های عاشورایی برگزار کردیم.»
وی افزود:«باید ابتدا بتوانیم به تعهدات فصل گذشته خودمان عمل کنیم. قرار بود در حد امکان هدایایی مثل تندیس و کتاب تهیه کنیم و در مراسمی که برای شرکت‌ کنندگان فصل قبل برگزار می‌کنیم از آنها تجلیل شود که شرایط فراهم نشد.»
خورشید باختری خاطر نشان کرد:«وقتی ما به تعهدات عمل نکنیم، گروه‌ها به چه اعتمادی می‌‌توانند کار خود را شروع کنند و وقت و انرژی گروهشان را برای این کار بگذارند. ما به این گروه‌ها کمک مادی نمی‌کنیم. به همین خاطر می‌خواستیم قدردانی کوچکی از آنها انجام دهیم، که این هنوز اتفاق نیفتاده و شرایط آن فراهم نشده است.»
وی تصریح کرد:«برنامه‌ریزی کاری ندارد و شاید خیلی از تیترها و برنامه‌های فصل بعد هم آماده باشد، ولی درست نیست تا کار قبلی ناتمام مانده است، کار جدیدی شروع کنیم. بهتر است بیشتر از این بدقول نشویم.»
وی در ادامه گفت:«این تصمیم شخصی من نیست. شرایط این چنین ایجاب می‌کند ولی به هر حال امیدواریم بتوانیم در ماه آینده برنامه‌های فصل جدید را اعلام کنیم.»
وی درباره موضوع فصل بعدی”عصری با نمایش” گفت:«چون در حال حاضر خبری از برگزاری این جلسات نیست، اعلام موضوع هم دردی را دوا نمی‌کند، ولی بخش‌های آن به همان شکل فصل قبل خواهد بود.»