در حال بارگذاری ...

نمایش”خانه” به نویسندگی زهره مجابی و کارگردانی سپیده نظری‌پور در تالار کوچک مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش سال گذشته در بیست‌وسومین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت و از 29 اردیبهشت ماه به مدت یک ماه در تالار کوچک(شماره2) تئاترشهر اجرای عمومی می‌شود.

نمایش”خانه” به نویسندگی زهره مجابی و کارگردانی سپیده نظری‌پور در تالار کوچک مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش سال گذشته در بیست‌وسومین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت و از ۲۹ اردیبهشت ماه به مدت یک ماه در تالار کوچک(شماره۲) تئاترشهر اجرای عمومی می‌شود.

نمایش”خانه” به نویسندگی زهره مجابی و کارگردانی سپیده نظری‌پور در تالار کوچک مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش سال گذشته در بیست‌وسومین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت و از 29 اردیبهشت ماه به مدت یک ماه در تالار کوچک(شماره2) تئاترشهر اجرای عمومی می‌شود.
داستان نمایش درباره دو دختر پرورشگاهی است که تصمیم می‌گیرند از پرورشگاه فرار کنند و در یک پارک با هم قرار ملاقات می‌گذارند. این دو در پارک آرزوهای خود را بازی می‌کنند.
سپیده نظری‌پور طراح و کارگردان، سعید ذهنی آهنگساز، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی این نمایش را برعهده دارند. طراحی پوستر و بروشور را نیز پریسا نظری‌پور انجام داده است.
”خانه” از پنجشنبه 29 اردیبهشت ساعت 19 به جز روزهای شنبه در تالار کوچک به اجرا در می‌آید.