در حال بارگذاری ...

هیأت داوران جشنواره نمایش در فضای خواب‌گاه‌ها معرفی شدند

امیر جعفری، ریما رامین‌فر و مائده طهماسبی هیئت داوران جشنواره نمایش در فضای خوابگاه‌ها شدند.استقبال دانشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها از این پدیده(تئاتر خوابگاهی) نوید تسری این جریان را دانشگاه‌های سراسر کشور به خصوص شهرستان‌ها تقویت می‌کند. بازتاب این شیوه اجرایی از تئاتر تاثیر بسیاری در بین اساتید تئاتر، دانشجویان تئاتر و حتی مسئولان و دانشجویان غیر تئاتری گذاشته است.

کانون تئاتر دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم همزمان با هفته خوابگاه‌ها در خوابگاه‌های دانشگاه‌های علامه طباطبایی و الزهرا اقدام به برگزاری نخستین جشنواره نمایش در فضای خوابگاه‌ها کرده است.
به گزارش سایت ایران تئاتر، هیئت داوران این جشنواره امیر جعفری، ریما رامین‌فر و مائده طهماسبی هستند. در نخستین جشنواره نمایش در فضای خوابگاه‌ها بیش از 30 گروه اعلام آمادگی کردند که در مرحله بازبینی 12 گروه به مرحله مسابقه و جشنواره راه یافتند.
استقبال دانشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها از این پدیده(تئاتر خوابگاهی) نوید تسری این جریان را دانشگاه‌های سراسر کشور به خصوص شهرستان‌ها تقویت می‌کند. بازتاب این شیوه اجرایی از تئاتر تاثیر بسیاری در بین اساتید تئاتر، دانشجویان تئاتر و حتی مسئولان و دانشجویان غیر تئاتری گذاشته است.