در حال بارگذاری ...

دومین همایش روز جهانی تئاتر در کرمان آغاز شد

دومین همایش روز جهانی تئاتر از دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در کرمان آغاز شد. چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت نمایش عروسکی”بزک زنگوله پا” به کارگردانی محمود سیف‌الدینی، نمایش”پشت شیشه‌ها” به کارگردانی علی احمدی، نشست هنرمندان با مهندس نامجو و لطفی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری و حسینی‌نژاد مشاور فرهنگی شهرداری، نمایش ”یک صحنه دو بازی” به کارگردانی محسن جوادزاده و در انتها میزگردی با موضوع”علل کاهش انگیزه در جوانان و نوجوانان در رویکرد فعالیت‌های هنری(تئاتری)” برگزار می‌شود.

دومین همایش روز جهانی تئاتر از دوشنبه 26 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در کرمان آغاز شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، افتتاحیه این همایش در تالار عماد کرمان برگزار شد و در دومین روز از برگزاری این همایش نمایش عروسکی”بزک زنگوله پا” به کارگردانی محمود سیف‌الدینی و نمایش ”صدای آدم‌ها” به کارگردانی حمید خوش‌کیش اجرا شد، همچنین در این روز نشست هنرمندان با فرماندار کرمان صورت گرفت.
بر این اساس چهارشنبه 28 اردیبهشت نمایش عروسکی”بزک زنگوله پا” به کارگردانی محمود سیف‌الدینی، نمایش”پشت شیشه‌ها” به کارگردانی علی احمدی، نشست هنرمندان با مهندس نامجو و لطفی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری و حسینی‌نژاد مشاور فرهنگی شهرداری، نمایش ”یک صحنه دو بازی” به کارگردانی محسن جوادزاده و در انتها میزگردی با موضوع”علل کاهش انگیزه در جوانان و نوجوانان در رویکرد فعالیت‌های هنری(تئاتری)” برگزار می‌شود.
پنجشنبه 29 اردیبهشت نیز مقاله‌خوانی با موضوع”علل ضعیف شدن انگیزه جوانان در تولید تئاتر” با حضور منوچهر هماوندی و”درآمدی بر چالش‌ انگیزه در نیروهای تئاتری” با حضور علی سلطانی صورت می‌گیرد. در انتها نیز مراسم اختتامیه این همایش برگزار می‌شود.