در حال بارگذاری ...

سه اجرای برگزیده جشن فرهنگ و هنر دانشجویان در مولوی

سه نمایش برگزیده تماشاگران در جشنواره تئاتر نخستین جشن فرهنگ و هنر دانشجویان ایران به مدت سه روز طی ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه در تالار مولوی اجرای عمومی می‌شود.

سه نمایش برگزیده تماشاگران در جشنواره تئاتر نخستین جشن فرهنگ و هنر دانشجویان ایران به مدت سه روز طی 29 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه در تالار مولوی اجرای عمومی می‌شود.
به گزاش سایت ایران تئاتر از ستاد خبری نخستین جشن فرهنگ و هنر دانشجویان ایران”مهدی مکاری” مدیر تالار مولوی به سه نمایش”پیوند خونی”،”یادداشت‌های یک دیوانه”، ”دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد”برگزیده تماشاگران تئاتر جشن فرهنگ و هنر دانشجویان ایران که از 24 تا 27 اردیبهشت ماه در این تالار برگزار شد، مجوز اجرای عمومی داد.
نمایش”پیوند خونی” اثر آئول فوگارد به کارگردانی امیرحسین حریری از 29 تا 31 اردیبهشت ماه، نمایش”یادداشت‌های یک دیوانه” اثر نیکولای گوگول به کارگردانی رضا مهدی‌زاده از یکم تا سوم خرداد ماه و نمایش”دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد” به نویسندگی و کارگردانی جهانگیر رمضانی‌ از سوم تا ششم خرداد ماه در تالار مولوی اجرا می‌شوند.
گفتنی است، جشنواره تئاتر و موسیقی نخستین جشن فرهنگ و هنر دانشجویان ایران از 24 تا 27 اردیبهشت ماه در تالار مولوی و تالار فارابی برگزار شد.