در حال بارگذاری ...

حمید سمندریان و محمد رحمانیان میهمانان شهرکرد

همایش هنرمندان نمایش با شرکت اعضای انجمن‌های نمایش سراسر استان چهارمحال و بختیاری با حضور حمید سمندریان ۳۰ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی، هنری غدیر شهرکرد برگزار خواهد شد.به گزارش سایت ایران تئاتر در این نشست از دکتر خسرو نشان رئیس مرکز هنرهای نمایشی، فرهاد مهندس‌پور رئیس انجمن نمایش مرکز هنرهای نمایشی، محمد رحمانیان کارگردان تئاتر و... دعوت به عمل آمده است.

همایش هنرمندان نمایش با شرکت اعضای انجمن‌های نمایش سراسر استان چهارمحال و بختیاری با حضور حمید سمندریان 30 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی، هنری غدیر شهرکرد برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر در این نشست از دکتر خسرو نشان رئیس مرکز هنرهای نمایشی، فرهاد مهندس‌پور رئیس انجمن نمایش مرکز هنرهای نمایشی، محمد رحمانیان کارگردان تئاتر و... دعوت به عمل آمده است. در این همایش، از شش تن از فعالان نمایش استان که طی سالیان گذشته در این رشته هنری فعالیت چشمگیر داشته‌اند تقدیر خواهد شد.
گفتنی است همزمان با این همایش علاوه بر افتتاح نمایشگاه عکس در محل سالن نمایش امیرکبیر شهرکرد، کارگاه آموزشی با حضور حمید سمندریان تشکیل و نمایش”به همین سادگی” به کارگردانی رضا ولی‌پور دهکری اجرا و به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.
فراهم کردن مقدمات انتخاب اعضای انجمن نمایش استان از دیگر برنامه‌های همایش هنرمندان نمایش استان خواهد بود.
در این همایش شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان و دیگر موارد برای انتخاب انجمن استان اعلام و انتخابات این انجمن طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز هنرهای نمایشی بایستی حداکثر تا 20 خرداد ماه سال جاری صورت گیرد.