در حال بارگذاری ...

خسرو حکیم‌رابط:دلم پر است اما حوصله گفتن ندارم!

قرار بود برای برگزاری جایزه ادبیات نمایشی سال بودجه‌ای اختصاص پیدا کند اما تاکنون این بودجه در اختیار ما قرار نگرفته است.وی افزود:«قرار بود بودجه‌ای برای برگزاری این مسابقه اختصاص پیدا کند، اما تاکنون بودجه‌ای در اختیار ما قرار نگرفته است. ما هم باید حق‌الزحمه همکاران شهرستانی را پرداخت کنیم و در حال حاضر من نگرانم که به علت فقدان بودجه برگزاری این مسابقه با مشکل مواجه شد.»

قرار بود برای برگزاری جایزه ادبیات نمایشی سال بودجه‌ای اختصاص پیدا کند اما تاکنون این بودجه در اختیار ما قرار نگرفته است.
خسرو حکیم‌رابط، نمایشنامه‌نویس در گفت‌‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره جایزه ادبیات نمایشی سال گفت:«قرار بود آثار رسیده را در مرحله اول برای بازخوانی در اختیار دوستان شهرستانی قرار بدهیم که در حال حاضر این دوستان آثار رسیده را مطالعه کرده‌اند، اما برای اینکه بررسی دقیق‌تری صورت بگیرد قرار شد که تمامی آثار را یک گروه دیگر هم که خود من هم جزء آنها هستم بازخوانی کنند، که بخشی از این کار انجام شده و آثاری که به شهرستان‌ها ارسال شده بود، بررسی شده و در اختیار ما قرار گرفته است. ما نیز نظر تکمیلی خود را به آن اضافه کرده‌ایم.»
وی افزود:«قرار بود بودجه‌ای برای برگزاری این مسابقه اختصاص پیدا کند، اما تاکنون بودجه‌ای در اختیار ما قرار نگرفته است. ما هم باید حق‌الزحمه همکاران شهرستانی را پرداخت کنیم و در حال حاضر من نگرانم که به علت فقدان بودجه برگزاری این مسابقه با مشکل مواجه شد.»
وی درباره سطح آثار رسیده به دبیرخانه گفت:«از نظر من کارهای چاپ شده ضعیف بود و چاپ نشده‌ها کیفیت بهتری داشتند.»
وی درباره دلایل کم کاری خود گفت:«پیر شده‌ام، حقیقتش دستم به کار نمی‌رود. حوصله‌ هیچ کاری را ندارم، در این سرازیری با پای لنگ و دل تنگ تحمل همراهی عصا را هم ندارم. تلخابه را هم در تنهایی می‌خورم. از جمعیت می‌ترسم، از خودم هم فراری هستم، دلم پر است، اما حوصله گفتن ندارم.»
وی که در محل سایت ایران تئاتر حضور پیدا کرده بود، بعد از بازدید از سایت گفت:«راه‌اندازی این سایت اقدام بسیار مثبت و مفیدی است، باید خسته نباشید گفت. جز تعریف چیز دیگری ندارم که بگویم، فقط امیدوارم این سایت روز به روز غنی‌تر و پربارتر شود.»