در حال بارگذاری ...

بهروز غریب‌پور:مدیریت تالار هنر را می‌پذیرم اگر...

در صورتی که شرایط مطلوب باشد با کمال میل مدیریت تالار هنر را می‌پذیرم.بهروز غریب‌پور مدیر عامل خانه هنرمندان در گفت‌‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره مدیریت تالار هنر گفت:«در جلسه‌ای که با آقای نشان داشتیم، این تمایل وجود داشت که مسئولیت این تالار را من به عهده بگیرم. اما همه چیز موکول شد به رایزنی‌های من با آقای پارسایی، باید ببینم بودجه‌ای که به این تالار اختصاص پیدا کرده به چه میزان است.

در صورتی که شرایط مطلوب باشد با کمال میل مدیریت تالار هنر را می‌پذیرم.
بهروز غریب‌پور مدیر عامل خانه هنرمندان در گفت‌‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره مدیریت تالار هنر گفت:«در جلسه‌ای که با آقای نشان داشتیم، این تمایل وجود داشت که مسئولیت این تالار را من به عهده بگیرم. اما همه چیز موکول شد به رایزنی‌های من با آقای پارسایی، باید ببینم بودجه‌ای که به این تالار اختصاص پیدا کرده به چه میزان است. من زمانی به عنوان مدیر مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار شدم، اما به دلیل عدم تامین بودجه، استعفا دادم. اگر قرار باشد در این جا هم همان شرایط باشد. این مسئولیت را نخواهم پذیرفت. اما اگر شرایط مطلوب باشد با کمال میل این مسئولیت را می‌پذیرم.»
وی در مورد برگزاری سالانه جشنواره تئاتر عروسکی گفت:«در جلسه‌ای که با دکتر نشان داشتیم قرار شد نشستی را با دکتر ایمانی برگزار کنیم. در صورتی که ایشان حمایت کنند، مرکز هنرهای نمایشی آمادگی دارد که جشنواره تئاتر عروسکی را به شکل سالانه برگزار کند.»
غریب‌پور درباره تغییرات برگزاری جشنواره تئاتر فجر و حذف بازبینی از این جشنواره گفت:«وجود فراخوان به معنی وجود سانسور و ممیزی نیست در اصل به واسطه فراخوان چهارچوب شخصیتی یک جشنواره تبیین می‌شود. وجود چنین چهارچوبی برای هر جشنواره‌ای ضرورت دارد.»
وی افزود:« اگر تصمیم گرفته شده جشنواره به شکل دیگری برگزار شود این تغییر به نظر من کاملاً عقلانی و قابل تقدیر است، ولی من توصیه می‌کنم اعلام فراخوان از جشنواره حذف نشود. فراخوان در اصل منشور یک جشنواره است و انتشار آن ضروری است.»