در حال بارگذاری ...

نمایش دیگری از آگاتا کریستی در لندن

پس از موفقیت خیره کننده و فروش رکورد شکن نمایش”تله موش“ آگاتا کریستی در لندن نمایش دیگری برگرفته از یکی از رمان‌های محبوب این نویسنده به زودی در وست‌اند لندن بر روی صحنه خواهد رفت.به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن تئاتر لندن، نمایش”و بعد هیچکس نبود”( and then there were none) از اکتبر ۲۰۰۵ اجرا خواهد شد و تهیه کنندگان این نمایش از نمایشنامه‌نویس معروف”کوین الیوت” برای نوشتن متن نمایشنامه این رمان معروف کریستی دعوت کرده‌اند.

پس از موفقیت خیره کننده و فروش رکورد شکن نمایش”تله موش“ آگاتا کریستی در لندن نمایش دیگری برگرفته از یکی از رمان‌های محبوب این نویسنده به زودی در وست‌اند لندن بر روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن تئاتر لندن، نمایش”و بعد هیچکس نبود”( and then there were none) از اکتبر 2005 اجرا خواهد شد و تهیه کنندگان این نمایش از نمایشنامه‌نویس معروف”کوین الیوت” برای نوشتن متن نمایشنامه این رمان معروف کریستی دعوت کرده‌اند. داستان این رمان معروف کریستی درباره ده فرد غریبه‌ای است که به خانه‌ای مجلل در یک جزیره دعوت می‌شوند اما به محض گردهمایی متوجه می‌شوند که قاتلی در میان آنهاست و اگر او را پیدا نکنند یکی از پس از دیگری کشته خواهند شد.
رمان”و بعد هیچ کس نبود” یکی از بهترین رمان‌های آگاتا کریستی و در حقیقت پرفروش‌ترین رمان او در بریتانیاست که تاکنون فیلم‌های بسیاری از روی آن ساخته شده. اولین نسخه سینمایی این رمان در سال 1945 ساخته شد.