در حال بارگذاری ...

«دختر کفش عروسکی» مهمان پردیس تهران شد

نمایش «دختر کفش عروسکی» به کارگردانی امیرافسر شیبانی از ۱۲ مهرماه ساعت ۱۸ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، «دختر کفش عروسکی» کاری از گروه «از یه جای دیگه» عنوان نمایشی شاد همراه با موسیقی برای کودکان، نوجوانان و خانواده است که به کارگردانی امیرافسر شیبانی و نویسندگی امین‌رضا ملک‌محمودی از امروز 12 مهر تا 10 آبان ساعت 18 در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش «دختر کفش عروسکی» که متن آن در نوزدهمین جشنواره عروسکی تهران مبارک ۱۴۰۲ شایسته تقدیر شده، ماجرای دختری با پاهای بسیار بزرگ است که در شهر خود همیشه مورد تمسخر قرار می‌گرفته اما در روز تولدش اتفاقی عجیب برایش می‌افتد که او را تشویق به سفر برای رسیدن به رویایش می‌کند. در مسیر سفر وارد هتلی عجیب می‌شود که مسیر زندگیش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

نمایش کودک «دختر کفش عروسکی» ماجرای انسان‌هایی است که به‌واسطه نقطه ضعفی که دارند یا مشکلاتی که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند، متوجه توانایی یا استعدادهای نهفته در وجود خودشان نمی‌شوند. در این نمایش تلاش شده است که نشان داده شود می‌توان نقطه ضعف‌‌ها رو تبدیل به فرصت کرد.‌

شروین حاجی آقاجانی، محسن اسدی صبا ،اقرلو، مهدی بیابانی، مائده کاظمی حاتمی و ریحانه صباغچی بازیگران این نمایش هستند.

فاطمه اسماعیلی‌، پارسا بهرامی، مروارید اسدی، سارا کاظمیان، شروین حاجی آقاجانی، ریحانه صباغچی هم بازی‌دهندگان عروسک هستند.

بازنویسی متن برای اجرا بر عهده امیرافسر شیبانی است.

از دیگر عوامل این اثر عبارت اند از مهدی بیابانی (دستیار کارگردان)، شروین حاجی آقاجانی (طراح حرکت)، مهرنوش سلیمی (طراح و مجری گریم)،  امیرافسر شیبانی و پگاه زمانی (طراحان عروسک)، پگاه زمانی و مروارید اسدی (ساخت عروسک)، امیرافسر شیبانی (طراح صحنه)، محسن اسدی و صبا اقرلو (طراح لباس)، محسن اسدی، صبا اقرلو، مژگان حسنی (دوخت لباس)، پارسا بهرامی، ریحانه صباغچی، شروین حاجی آقاجانی (صداپیشگان)، محسن اسدی و امیرافسر شیبانی (انتخاب موسیقی) امیربهادر دهقان (ضبط صدا و تنظیم موسیقی اجرا)، امیرافسر شیبانی و محسن اسدی (ضبط صدا و تنظیم موسیقی اجرا)، احمد غلامی مهرآبادی (طراح پوستر و بروشور)، مبینا کاظمی (مدیر صحنه)، آیدا جانفزا و  سارا چاوش‌زاده (دستیار صحنه).  

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند از سایت تیوال برای تهیه بلیت اقدام کنند.




مطالب مرتبط

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران