در حال بارگذاری ...

«قوزِبالاقوز» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «قوزِبالاقوز» به کارگردانی منوچهر ‌درویش‌علیپور از فردا ۸ آبان در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «قوزِبالاقوز» به نویسندگی مریم ‌مرادی و کارگردانی منوچهر ‌درویش‌علیپور از 8 آبان تا 6 آذر در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: «دو برادر قوزی به همراه یک دختر بی‌کس‌وکار برای زنی متمول کار می‌کنند، جواهرات زن به سرقت برده می‌شود. دو برادر قوزی برای پیدا کردن جواهرات شروع به گشتن می‌کنند، یکی از آن‌ها به حمام متروکی می‌رود و در آنجا به دلیل این‌که می‌ترسد، برای غلبه کردن به ترسش شروع به خواندن و رقصیدن می‌کند، در آنجا عروسی جن‌ها بوده و...»

سارا ‌فردوسی، مهربان ‌خداوردی، سمانه ‌جوان، منزه ‌زارع، بهار ‌فرخی، هانیه ‌میرلوحی، سها ‌داداشی، فرشته ‌شیرازی، مهسا ‌سجادی ‌پور، سمیه محدودی، نازیلا شیخ‌زاده، مرضیه راه چمنی، سپیده ‌جمال‌زاده، شیوا ‌مهرعلیان، پریسا غیاثوند، مهشید صمدی و با حضور راضیه مومیوند در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سارا ‌فردوسی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، علی گرگین (آهنگساز)، منوچهر ‌درویش‌علیپور (طراح صحنه)، عماد ‌یوسفی (دستیار صحنه)، مریم ‌مرادی (طراح لباس)، شیدا ‌موحدی (دستیار لباس)، شیدا ‌موحدی و بیتا آزاد (گریم)، یسرا طاهری مسلک (منشی صحنه)، شیدا ‌موحدی (طراح پوستر و بروشور) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

این نمایش در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران از ساعت 18 به مدت یک‌ماه 8 آبان تا 8 آذر روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران