در حال بارگذاری ...
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران‌تئاتر، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به کارگردانی ثمین علما از 20 تا 28 آذر در سالن خلیج فارس این مجموعه ویژه بانوان اجرا می‌شود.

متن این نمایشنامه اثری از یاسین حجازی است. حجازی که آثاری چون «معمای مطربان پریشان» و «صورت‌های تاریک» را در کارنامه‌ خود دارد، این بار به سراغ روایتی جدید رفته است. در این روایت، «بانویی خادمه‌اش را فرستاده تا خبری را ببرد و برگردد ولی او حین برگشت، مسیر خانه‌ بانویش را گم کرده و حال به دنبال راهی برای بازگشت است. در جست‌وجوی راه بازگشت، با زدن در خانه‌های بسیار، قصه‌ هر خانه را می‌شنود و با کسانی روبه‌رو می‌شود که اسامی‌شان در بین اوراق تاریخ با بانویش اشتباه گرفته شده است.»

نوای این اثر نیز توسط گروه فرهنگی-هنری آیه ساخته و اجرا می‌شود.

گروه فرهنگی-هنری ریاحین پیش از این «شیشه‌های شهر سنگی» و «میراث یغمازده» را روی صحنه برده‌ است.

نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است»، از بیستم تا بیست‌وهشتم آذر هر روز در دو سانس در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سامانه تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران