در حال بارگذاری ...

اعلام آمادگی 100 گروه نمایشی برای حضور در جشنواره تابستانی کیش

با گذشت ۲۰ روز از اعلام فراخوان جشنواره تابستانی کیش بیش از ۱۰۰ گروه نمایشی و موسیقی اعلام آمادگی کردند.به گزارش سایت ایران تئاتر از ستاد برگزاری جشنواره تابستانی کیش این گروه‌ها از استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان، گیلان، مازندران، تهران، کهکیلویه‌ و بویراحمد، مرکزی، لرستان و ایلام حضور پیدا کردند.

با گذشت 20 روز از اعلام فراخوان جشنواره تابستانی کیش بیش از 100 گروه نمایشی و موسیقی اعلام آمادگی کردند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از ستاد برگزاری جشنواره تابستانی کیش این گروه‌ها از استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان، گیلان، مازندران، تهران، کهکیلویه‌ و بویراحمد، مرکزی، لرستان و ایلام حضور پیدا کردند.
اکثر این گروه‌ها از هنرمندان انجمن نمایش شهرستان‌ها، اداره تئاتر حرفه‌ای، کارکنان تئاتر آزاد، انجمن تئاتر خیابانی خانه تئاتر ایران، خانه پیشکسوتان ایران، انجمن بازی‌ها و سرگرمی‌ها و هنرمندان عرصه موسیقی کشور هستند.
گفتنی است بیش از 85 درصد متقاضیان، جوانان فعال عرصه فرهنگ و هنر هستند که با ارسال آثار خود به دفتر ستاد واقع در موسسه توسعه سیاحتی کیش در تهران آمادگی خود را اعلام کرده‌اند. ستاد جشنواره نیز به پاس حمایت از این هنرمندان فراخوان را تا پایان 15 خرداد ماه تمدید کرد.
لازم به ذکر است این جشنواره در بخش‌های تئاتر خیابانی، موسیقی، نمایش‌های سرگرم‌ کننده، بازی‌های محلی، کنسرت موسیقی و کارناوال نمایش از نیمه دوم تیر ماه کار خود را به مدت 60 روز در جزیره کیش آغاز خواهد کرد.