در حال بارگذاری ...

بساط عمو اسکندر از تئاتر شهر برچیده شد

از این پس، برای تمامی نمایش‌هایی که در مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شوند مراسم افتتاحیه و اختتامیه برگزار خواهد شد. به گزارش سایت ایران تئاتر شنیده‌ها حاکی از آن است که این طرح از تیر ماه و با نمایش”مجلس شبیه نوید ماکان و همسرش رخشید فرزین” به کارگردانی بهرام بیضایی آغاز خواهد شد.

تعطیلی بوفه مجموعه تئاترشهر
بوفه داخلی مجموعه تئاترشهر تعطیل شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر شنیده می‌شود این اقدام به دلیل فراهم کردن فضای ایمنی مجموعه تئاترشهر صورت گرفته است.
گفتنی است تبدیل تالار خانه خورشید به سالن انتظار نیز در همین راستا و به دلیل ایمن نبودن فضای این تالار صورت گرفته و به محض آماده شدن تالار و تبدیل آن به سالن انتظار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بر این اساس و به گفته محمد بهرامی مدیر روابط عمومی تئاترشهر در فرصتی یک هفته‌ای و زمانی که لطمه‌ای به اجراهای مجموعه نخورد، با برداشتن دیوار بیرونی تالار و انتقال سرویس‌های بهداشتی به عقب، سالن انتظار تالار قشقایی مهیا خواهد شد.
بهرامی درباره عدم حضور عمو اسکندر(بوفه‌دار تئاترشهر) گفت:«با تدارک دیدن جایی که به هر حال گروه‌های نمایشی بتوانند لوازم و احتیاجات خود را از آنجا تهیه کنند ممکن است از عمو اسکندر دعوت شود دوباره در تئاترشهر حضور یابد.
شنیده‌ها حاکی از آن است تریای کوچکی در تالار خورشید سابق(سالن انتظار تالار قشقایی) تعبیه خواهد شد.
بیضایی و آغاز برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه
از این پس، برای تمامی نمایش‌هایی که در مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شوند مراسم افتتاحیه و اختتامیه برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر شنیده‌ها حاکی از آن است که این طرح از تیر ماه و با نمایش”مجلس شبیه نوید ماکان و همسرش رخشید فرزین” به کارگردانی بهرام بیضایی آغاز خواهد شد.