در حال بارگذاری ...
طی احکامی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

اعضای هیئت انتخاب متون جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شدند

مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعضای هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عبدالرضا سواعدی، فواد رابحی و عادل کروشاوی را به عنوان هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب کرد.

عبدالرضا سواعدی، نویسنده و کارگردان تئاتر آبادان و استان خوزستان است که متون نمایشی بسیاری را نوشته و روی صحنه برده است و سابقه داوری در جشنواره‌های مختلف تئاتر کشور را دارد.

فواد رابحی، نویسنده و کارگردان و بازیگر تئاتر خرمشهر و استان خوزستان است که در حوزه نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری، آثار زیادی را به صحنه برده‌ است و در دوره‌های مختلف جشنواره فتح خرمشهر به عنوان هنرمند و عضو هیئت انتخاب آثار، حضور داشته است.

عادل کروشاوی، نویسنده، کارگردان، بازیگر و داور جشنواره‌های مختلف تئاتر کشور و از فعالان تئاتر خیابانی خرمشهر و کشور است.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1403 در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و مسابقه تئاتر میدانی (خیابانی) در شهرستان خرمشهر استان خوزستان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران