در حال بارگذاری ...

آغاز پیش‌فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»

بلیت‌فروشی نمایش «کمی کمتر بدزدین» به کارگردانی مهدی ارجمند که کاری از گروه شالیزه به سرپرستی میکائیل شهرستانی است، آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «کمی کمتر بدزدین» به کارگردانی مهدی ارجمند از 22 فروردین 1403، اجرای خود را در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد. 

این نمایش، متنی انتقادی از داریو فو دارد که کاری از گروه شالیزه است و در آن الهام رضایی، مهدی ارجمند، هادی دلیرآقایی، فرهاد جودکی، شیما زادپور، مهسا اصغری، منصوره هروی، علی فرخنده‌نژاد، شیرین فرخنده‌نژاد، گودرز هاجری، محمدرضا ثابت نیا، احسان قلیزاده و فرهاد اعتمادی ایفای نقش خواهند کرد.

شادی جمالی (دراماتورژ)، میکاییل شهرستانی (سرپرست گروه و مشاور کارگردان)، شیرین فرخنده نژاد (طراح لباس)، ندا رضایی (طراح پوستر و بروشور)، الهام رضایی (انتخاب موسیقی)، مریم حضرتی (مدیرروابط عمومی)، فرهاد اعتمادی (ساخت تیزر)، علی شهامتی و علی فرخنده‌نژاد (مدیر صحنه) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «کمی کمتر بدزدین» از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در خانه هنرمندان- سالن استاد عزت‌الله انتظامی روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش بلیت‌های آن از روز اول فروردین روی سایت‌های تیوال و گیشه خانه هنرمندان آغاز شده است. 




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران