در حال بارگذاری ...

بیلی کریستال و نمایش”700 یکشنبه” در لندن و ایالت‌های مختلف آمریکا

بیلی کریستال که امسال برای نمایش پراستقبال تک نفره خود با نام”۷۰۰ یکشنبه” برنده جایزه تونی شد ابراز امیدواری کرد که بتواند این نمایش را در ایالت‌های مختلف آمریکا و همچنین لندن روی صحنه ببرد.به گزارش سایت ایران تئاتر وی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی به مناسبت دریافت جایزه تونی بهترین رویداد نمایشی سال برای این نمایش گفت:«مشتاقم هر چه زودتر این نمایش را به وست‌اند ببرم و واکنش مردم را در آنجا شاهد باشم.

بیلی کریستال که امسال برای نمایش پراستقبال تک نفره خود با نام”700 یکشنبه” برنده جایزه تونی شد ابراز امیدواری کرد که بتواند این نمایش را در ایالت‌های مختلف آمریکا و همچنین لندن روی صحنه ببرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر وی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی به مناسبت دریافت جایزه تونی بهترین رویداد نمایشی سال برای این نمایش گفت:«مشتاقم هر چه زودتر این نمایش را به وست‌اند ببرم و واکنش مردم را در آنجا شاهد باشم. این نمایش یکی از موفق‌ترین کارهای من بوده که با شخصیت وجودی خود من عجین است و هر بار که آن را اجرا می‌کنم مرا به یاد بالاترین توانایی‌ام یعنی نقش‌آفرینی در مقابل مردم می‌اندازد.»
وی همچنین با اشاره به این که تصمیم ندارد به این زودی‌ها این نمایش را برای تلویزیون ضبط کند گفت:«تقریباً 15 سالی می‌شود که از صحنه دور بوده‌ام و حال برای من تجربه بازگشت مجدد به عرصه تئاتر واقعاً هیجان‌ انگیز است و این تنها کاری است که می‌خواهم در حال حاضر انجام دهم.»
گفتنی است نمایش”700 یکشنبه” ساختاری اتوبیوگرافی محور دارد و درباره کودکی خود بیلی کریستال است. عنوان این نمایش اشاره به تعداد روزهای یکشنبه‌ای دارد که او با پدرش پیش از مرگ وی سپری کرده است.
بیلی کریستال از چهره‌های معروف تلویزیونی در آمریکاست که چندین دوره میزبانی مراسم اسکار را هم بر عهده داشت.