در حال بارگذاری ...

سرود کریسمس چارلز دیکنز در لندن

اجرایی جدید از یکی از آثار کلاسیک چارلز دیکنز پاییز امسال راهی لندن می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر نمایش”سرود کریسمس” با بازی تامی‌ استیل که بازنویسی آن با لسلی بریکوس بوده است از بیستم اکتبر در سالن نمایش”پالادیوم” لندن روی صحنه خواهد رفت و به گفته تهیه کنندگان تا ژانویه ۲۰۰۶ اجرا خواهد داشت.

اجرایی جدید از یکی از آثار کلاسیک چارلز دیکنز پاییز امسال راهی لندن می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر نمایش”سرود کریسمس” با بازی تامی‌ استیل که بازنویسی آن با لسلی بریکوس بوده است از بیستم اکتبر در سالن نمایش”پالادیوم” لندن روی صحنه خواهد رفت و به گفته تهیه کنندگان تا ژانویه 2006 اجرا خواهد داشت. این نمایش به کارگردانی باب تامسون یکی از آثار معروف دیکنز برای کودکان است که جایگزین نمایش فعلی”چیتی چیتی بنگ بنگ” می‌شود که در سالن نمایش پالادیوم روی صحن است.
گفتنی است بازیگر نقش اول این نمایش تامی استیل به مدت چهار دهه در عرصه سینما و تئاتر فعالیت داشته است. او در نمایش‌های ”آوازخوانی زیر باران” که 894 اجرا در سالن پالادیوم داشت، ”شب دوازدهم”و”She stoops to conquer” در تئاتر لندن بازی کرده است و در برادوی نیز نقش‌ آفرینی‌های مختلفی در نمایش‌هایی همچون”نیم سکه شش پنسی” ـ که برای او نامزدی جایزه تونی را به ارمغان آورد ـ داشته از جمله فیلم‌هایش هم می‌توان به”خوشحال‌ترین میلیونر” و”رنگین‌کمان فی‌نیان” اشاره کرد.