در حال بارگذاری ...

”چاه” برنامه شنبه نمایشنامه‌خوانی اداره تئاتر

نمایش”چاه” به کارگردانی سعید زین‌العابدینی ۲۱ خرداد در برنامه نمایشنامه‌خوانی اداره تئاتر در خانه نمایش اجرا می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر داستان این نمایش در مورد یک زن و مرد جوان به نام مریم و خلیل است که در گذشته با یکدیگر زندگی مشترکی داشته‌اند و حالا در مورد خاطرات تلخ و شیرین گذشته‌شان گفت‌وگو می‌کنند. این نمایش نوشته علیرضا توانایی است و آهنگسازی آن به عهده آنکیدو دارش است.

نمایش”چاه” به کارگردانی سعید زین‌العابدینی 21 خرداد در برنامه نمایشنامه‌خوانی اداره تئاتر در خانه نمایش اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر داستان این نمایش در مورد یک زن و مرد جوان به نام مریم و خلیل است که در گذشته با یکدیگر زندگی مشترکی داشته‌اند و حالا در مورد خاطرات تلخ و شیرین گذشته‌شان گفت‌وگو می‌کنند. این نمایش نوشته علیرضا توانا است و آهنگسازی آن به عهده آنکیدو دارش است.در این کار هادی کمالی مقدم و الهام شکیب ایفای نقش می‌کنند.
سعید زین‌العابدینی در خصوص جلسات نمایشنامه‌خوانی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت: «جلسات نمایشنامه‌خوانی اداره تئاتر فرصت مناسبی را ایجاد کرده که نمایش‌هایی که موقعیت اجرای عمومی برایشان مهیا نیست با شرکت در این جلسات نمایش خود را اجرا کنند.»
زین‌العابدینی افزود:«برنامه نمایشنامه‌خوانی اداره تئاتر فرصت مناسبی است برای محک زدن یک اثر نمایشی و از آن مهمتر این که این امکان به وجود می‌آید که قبل از اجرای عمومی با سلیقه مردم آشنایی بیشتری پیدا کنیم که این مسئله در زمان اجرای نمایش می‌تواند کمک شایانی به یک اثر نمایشی کند.»
وی وجود برنامه نمایشنامه‌خوانی در اداره تئاتر را در رشد کیفی هنرمندان تئاتر و آثارشان موثر دانست و اظهار کرد:«وجود این برنامه باعث رونق دوباره اداره تئاتر شده است.»