در حال بارگذاری ...

در صورت توافق؛ اتاق تشریفات راه‌اندازی می‌شود

طرح‌ راه‌اندازی اتاق تشریفات را به منظور توجه و احترام خاص به میهمانان ویژه مجموعه ارائه داده‌ایم.مهدی یوسفی‌کیا مدیر تالارهای مجموعه تئاترشهر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اعلام این مطلب افزود:«این در حالی است که بخش تشریفات در واحد تالارها تعریف شده و در حال اجراست به همین منظور جهت تکمیل کردن این طرح همچنین نگاهی حرفه‌ای به این موضوع توجه بیشتری به احترام به میهمانان ویژه از جمله سفرای کشورها، مقامات مسئول، هنرمندان پیشکسوت و... داشته‌ایم.

طرح‌ راه‌اندازی اتاق تشریفات را به منظور توجه و احترام خاص به میهمانان ویژه مجموعه ارائه داده‌ایم.
مهدی یوسفی‌کیا مدیر تالارهای مجموعه تئاترشهر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اعلام این مطلب افزود:«این در حالی است که بخش تشریفات در واحد تالارها تعریف شده و در حال اجراست به همین منظور جهت تکمیل کردن این طرح همچنین نگاهی حرفه‌ای به این موضوع توجه بیشتری به احترام به میهمانان ویژه از جمله سفرای کشورها، مقامات مسئول، هنرمندان پیشکسوت و... داشته‌ایم. به همین منظور طرح راه‌اندازی و تجهیز اتاق تشریفات همچنین شیوه مناسب برخورد با میهمانان را از بدو ورود تا زمان خروج در دستور کار قرار داده‌ایم.»
وی اضافه کرد:« جهت تحقق هدف اصلی این واحد که همانا احترام به تماشاگران و مخاطبان مجموعه است علاوه بر استفاده از شیوه جدید برخورد، بر اساس تاکید بر اجرای شرح وظایف نیروی انسانی، تاثیرگذاری و تاثیر پذیری مخاطب را نیز بر شرایط محیطی مدنظر قرار داده‌ایم. در این خصوص خریداری و استفاده از تجهیزات و وسایل لازم باعث شده تجمع تماشاگران هنگام ورود به سالن با استفاده از پایه‌های هدایت کننده تزئینی در حال حاضر به صورت بسیار منظم و به دور از تنش و استرس انجام گیرد و تاثیرات روانی این مسئله بر تماشاگران و همکاران این واحد کاملاً مشهود است. این اولین طرح در جهت رسیدن به هدف اصلی تالارها بوده است. همچنین در خصوص تاثیرپذیری مخاطب از محیط نیز استفاده از موکت‌های تشریفاتی جهت سالن‌ها در دست اقدام است.»
وی با اشاره به پیشرفت‌های محسوس در مجموعه تئاترشهر خاطر نشان کرد:«همسویی مدیران از جمله همکاری مستمر مدیریت با واحد تالارها و واحدهای فنی، خدمات و اداری باعث شده تا توجه خاصی به شکل ظاهری مجموعه همچنین آراستگی سازمانی و انسانی، پاکیزگی و نظم عمومی از طریق خروج وسایل غیر ضروری و اضافی از سالن‌ها، متحدالشکل شدن صندلی‌ها، رنگ‌ آمیزی درهای ورودی و... صورت پذیرد.»
یوسفی تصریح کرد:« در برخی از سالن‌ها و نمایش‌های مجموعه گاهی اتفاق افتاده که تعداد تماشاگران بیشتر از ظرفیت سالن بوده است. جهت رفع این نقیصه طرحی به مدیریت مجموعه پیشنهاد شده که ظرفیت اصلی سالن توسط شورای کارشناسی معین شود تا بر این اساس تعداد تماشاگر سالن مشخص شوند.
همچنین در دو ماه گذشته شاهد 40 درصد پیشرفت در روند اجرایی واحد تالارها بوده‌ایم که استمرار این امر نیاز به عنوان نواقص، کمبودها و معایب این واحد از طریق مدعوان محترم، خبرنگاران و... دارد. واحد تالارها پذیرای انتقادها و پیشنهادها در این زمینه است.»
وی در پایان اشاره کرد:«از حمایت‌های مدیر محترم مجموعه در جهت تحقق اهداف واحد تالار تشکر می‌کنم. همچنین از بخش‌های مختلف مجموعه از جمله اداری، فنی و خدمات نیز می‌بایست تشکر کرد. امید است که آنان همواره حامی ما در جهت رسیدن به هدف‌های آرمانی این واحد باشند.»