در حال بارگذاری ...

برپایی رویداد هنری به نفع یکی از تئاترهای لندن

جمعی از ستاره‌های معروف همچون بروک شیلدز و گائل گارسیا برنال در یک رویداد نمایشی یک روزه که امسال با هدف تامین بودجه مالی لازم برای تماشاخانه”Old vic” لندن برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.به گزارش سایت ایران تئاتر، در این رویداد نمایشی تحت عنوان”نمایش‌های ۲۴ ساعته” شش نمایش در یک روز به طور فی‌البداهه نوشته، کارگردانی و اجرا خواهند شد و تماشاخانه”Old vic” به مدیریت هنری کوین اسپیسی توانسته چهر‌ه‌های معروفی همچون گائل گارسیابرنال و بروک شیلدز را برای بازی در نمایش‌های امسال جذب کند.

جمعی از ستاره‌های معروف همچون بروک شیلدز و گائل گارسیا برنال در یک رویداد نمایشی یک روزه که امسال با هدف تامین بودجه مالی لازم برای تماشاخانه”Old vic” لندن برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، در این رویداد نمایشی تحت عنوان”نمایش‌های 24 ساعته” شش نمایش در یک روز به طور فی‌البداهه نوشته، کارگردانی و اجرا خواهند شد و تماشاخانه”Old vic” به مدیریت هنری کوین اسپیسی توانسته چهر‌ه‌های معروفی همچون گائل گارسیابرنال و بروک شیلدز را برای بازی در نمایش‌های امسال جذب کند. برنال ایفاگر نقش چه‌گوارا در فیلم”خاطرات موتور سیکلت سوار” و بروک شیلدز که از هنرپیشگان سرشناس دهه 80 هالیوود بود در کنار چهره‌های معروف دیگری همچون ژوزف فینس، مایکل شین، ویکتوریا همیلتون در این شش نمایش ظاهر خواهند شد.
گفتنی است امسال سومین دوره برپایی رویداد هنری”نمایش‌های 24 ساعته” است. میزبانی این برنامه در سال جاری را کوین اسپیسی برعهده دارد. تاریخ برگزاری این رویداد هنری نوزدهم ژوئن است و بلیت‌های این نمایش از 500-50 پوند است.