در حال بارگذاری ...

”تصویر ماه در قهوه تلخ” به رئیس جمهور تقدیم شد

گروه تئاتر نیایش آخرین کار خود را در روزهای پایانی ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی، به وی تقدیم کرد.بنا به این گزارش، گروه تئاتر نیایش در بیانیه‌ای که قرار است در یکی از روزهای اجرا و با دعوت از سیدمحمد خاتمی خوانده شود، اشاره کرده که مضمون نمایش بی‌ارتباط با سال‌های ریاست این رئیس جمهور اصلاح طلب نیست.

گروه تئاتر نیایش آخرین کار خود را در روزهای پایانی ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی، به وی تقدیم کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”تصویر ماه در قهوه تلخ” آخرین نوشته رحمت امینی و به کارگردانی حسن وارسته است. در این نمایش که همه روزه از ساعت 30/18 در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود، مسعود میرطاهری، رسول نقوی، علی محمدرحیمی و حسام منظور ایفای نقش می‌کنند. این برای اولین بار است که یک نمایش به رئیس جمهوری ایرانی تقدیم می‌شود.
بنا به این گزارش، گروه تئاتر نیایش در بیانیه‌ای که قرار است در یکی از روزهای اجرا و با دعوت از سیدمحمد خاتمی خوانده شود، اشاره کرده که مضمون نمایش بی‌ارتباط با سال‌های ریاست این رئیس جمهور اصلاح طلب نیست.
این گروه نمایشی، یکی از دلایل تقدیم نمایش را اوج و فرودهای سیاسی، اجتماعی دوران ریاست جمهوری خاتمی و حضور وی در موقعیت‌ها و صحنه‌های به واقع دراماتیک در این ایام اعلام کرده است.
از طرف دیگر اعضای گروه بر این گمانند که شاید در آخرین روزهای فعالیت رئیس جمهوری، کاری بزرگ در عرصه تئاتر صورت گرفته و خاتمی برگی برنده برای هنرمندان ایثارگر تئاتر رو کند. همچنین گروه تئاتر نیایش انتظار دارد که خاتمی دعوت به تماشای این نمایش را قبول کرده و حداقل برای یک بار قدم به اداره‌ای بگذارد که از جمله نخستین سازمان‌های اداره کننده تئاتر ایران زمین بوده است و چهره‌های بزرگ و فرهیخته‌ای از دل سالن‌های تمرین و اجرای نمایش این اداره پای به عرصه‌های فرهنگی و هنری به یاد ماندنی کشور نهاده‌اند.