در حال بارگذاری ...

گروه‌های نمایشی استان مازندران هیچ حق الزحمه‌ای نمی‌گیرند

گروه‌های نمایشی استان مازندران بابت فعالیت‌ نمایشی استان هیچ گونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نمی‌کنند.بنا به این گزارش در اکثر شهرستان‌های استان مازندران سالن‌های آمفی تئاتر در مجتمع‌های فرهنگی و هنری قرار دارند در حالی که سالن‌های استاندارد استان در اختیار برخی ارگان‌ها و نهادها است و اجاره بهای آن‌ها روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

گروه‌های نمایشی استان مازندران بابت فعالیت‌ نمایشی استان هیچ گونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نمی‌کنند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن نمایش استان مازندران گروه‌هایی که بعضاً طی یک سال مشغول تمرین و اجرای نمایش هستند هیچ گونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نمی‌کنند و چیزی به عنوان قرارداد برایشان در نظر گرفته نشده است.
بنا به این گزارش در اکثر شهرستان‌های استان مازندران سالن‌های آمفی تئاتر در مجتمع‌های فرهنگی و هنری قرار دارند در حالی که سالن‌های استاندارد استان در اختیار برخی ارگان‌ها و نهادها است و اجاره بهای آن‌ها روزانه بین 200 تا 300 هزار تومان است.
گفتنی است استان مازندران دارای 14 انجمن نمایش است که بیش از 3500 تن عضو اصلی زن مرد دارد که از این تعداد 8 گروه نمایشی مربوط به ساری است که 260 تن عضو دارد.
لازم به ذکر است در حال حاضر 4 گروه نمایشی برای هفدهمین دوره جشنواره تئاتر استانی در حال آماده شدن هستند که دو گروه نمایشی برای اجرای عمومی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.