در حال بارگذاری ...

مراسم اختتامیه سه نمایش مجموعه تئاترشهر برگزار شد

مراسم اختتامیه سه نمایش روی صحنه غروب روز دوشنبه گذشته ۳۰ خرداد ماه در مجموعه تئاترشهر برگزار شد.به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، مراسم اختتامیه نمایش”خانه” به کارگردانی سپیده نظری‌پور، پس از آخرین اجرای این نمایش در محل تالار کوچک مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

مراسم اختتامیه سه نمایش روی صحنه غروب روز دوشنبه گذشته 30 خرداد ماه در مجموعه تئاترشهر برگزار شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، مراسم اختتامیه نمایش”خانه” به کارگردانی سپیده نظری‌پور، پس از آخرین اجرای این نمایش در محل تالار کوچک مجموعه تئاترشهر برگزار شد. در این مراسم که با حضور فهیمه راستکار(بازیگر پیشکسوت تئاتر)، هوشنگ توکلی(کارگردان پیشکسوت تئاتر) و حسین پارسایی(دبیر شورای مدیریت تئاترشهر) به انجام رسید، از عوامل این نمایش با اهدای گل و لوح تقدیر به عمل آمد در حاشیه این مراسم از گلاویژ نادری مدیر اجرای این نمایش تقدیر شد. علاوه بر این از خدمات تعدادی از بازنشسته‌ شدگان مجموعه تئاترشهر نیز با اهدای گل، لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد. اسامی این بازنشسته‌گان عبارت است از: جعفر حاج‌محمدتقی علاقمند، علی صفری، ناصر رجبی، حسین خلج امیرحسینی و سیدسعید تهرانی. پس از انجام مراسم اختتامیه نمایش”خانه”، مراسم اختتامیه نمایش”خواتین پنج قلعه” به کارگردانی مریم کاظمی در تالار سایه مجموعه تئاترشهر و با حضور حسین راضی(معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی مجموعه تئاترشهر)، حمید مظفری(بازیگر و عضو هیات مدیره خانه تئاتر)، هایده حائری(بازیگر و مدرس دانشگاه) برگزار و از تمام اعضای گروه اجرایی نمایش”خواتین پنج قلعه” با اهدای گل و لوح، تقدیر به عمل آمد. در حاشیه برگزاری این مراسم، از آزاده سهرابی(مسئول روابط عمومی این نمایش و خبرنگار فعال حوزه تئاتر) با اهدای گل، لوح و هدیه تقدیر شد. آخرین مراسم اختتامیه مجموعه تئاترشهر در غروب روز دوشنبه 30 خرداد ماه مراسم اختتامیه نمایش”دن کیشوت” به کارگردانی علی‌اصغر دشتی بود که با حضور حسین راضی(معاونت همانگی و برنامه‌ریزی مجموعه تئاترشهر)، محمدرسول صادقی(کارشناس امور رسانه‌ای روابط عمومی مجموعه تئاترشهر) و رویا نونهالی(بازیگر تئاتر) برگزار شد. در این مراسم که با اهدای گل و لوح تقدیر به عوامل نمایش”دن کیشوت” به انجام رسید، از وحید سعیدی(خبرنگار فعال حوزه تئاتر و مسئول اطلاع‌ رسانی نمایش”دن کیشوت”) با اهدای گل، لوح و هدیه تقدیر شد. در حاشیه برپایی مراسم مذکور اعلام شد که به دلیل استقبال علاقه‌مندان تئاتر از نمایش”دن کیشوت” و نیز تماس‌های مکرر مخاطبان، اجرای این نمایش به مدت دو شب(31 خرداد و اول تیر ماه 1384) دیگر تمدید شد.
گفتنی است روند برگزاری مراسم اختتامیه برای نمایش‌های روی صحنه در مجموعه تئاترشهر، گرامی داشت مقام پیشکسوتان تئاتر و نیز تقدیر از خدمات خبرنگاران فعال حوزه تئاتر، زین پس به طور مستمر ادامه خواهد داشت.