در حال بارگذاری ...

اعضای شورای عالی هنرمندان و فرهیختگان در افتتاحیه مسابقه‌ی ادبیات نمایشی

ایسنا: نزدیک به ۱۰۰ تن به مرحله‌ی دوم مسابقات ادبیات نمایشی راه یافتند. از این تعداد بین ۲۵ تا ۳۰ متن به مرحله‌ی سوم این مسابقه راه خواهند یافت. مراسم افتتاحیه‌ی نخستین دوره‌ی مسابقات ادبیات نمایشی ایران با حضور هنرمندان ...

ایسنا: نزدیک به 100 تن به مرحله‌ی دوم مسابقات ادبیات نمایشی راه یافتند.
از این تعداد بین 25 تا 30 متن به مرحله‌ی سوم این مسابقه راه خواهند یافت.
مراسم افتتاحیه‌ی نخستین دوره‌ی مسابقات ادبیات نمایشی ایران با حضور هنرمندان تهرانی و شهرستانی، مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
بهزاد فراهانی دبیر اجرایی این مسابقه از انتشار 100 متن برگزیده خبر داد و به ایسنا گفت: علاوه بر این با یکی از ناشران صحبت کرده‌ایم که 30 اثر منتخب را همراه با نقدهایشان به شکل یک کتاب منتشر کند.
وی ادامه داد: از تمام فرهیختگان، هنرمندان، خبرنگاران و شوراهای مختلف قلم در ایران و شورای عالی هنرمندان دعوت می‌کنیم تا درمراسم جشن‌ ما شرکت کنند.
فراهانی با اظهار تاسف از حضور کمرنگ متون نمایشی شهرستانی دراین مسابقه گفت: از میان بیش از متنی که به مرحله‌ی دوم راه یافتند حدود 18 متن از شهرستان ها بودند و بقیه متعلق به نویسندگان تهرانی است.
وی این موضوع را ناشی از تبلیغات اندک کانون نمایشنامه نویسان در شهرستانها دانست و گفت: به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم تبلیغات چندانی در شهرستانها داشته باشیم که امیدواریم این مشکل در سال آینده برطرف شود و هنرمندان شهرستانی هم پا به پای هنرمندان تهرانی حضور چشمگیری داشته باشند.