در حال بارگذاری ...

توافق معاونت پژوهشی و تحقیقاتی بنیاد شهید با مدیرکل اداره هنرهای نمایشی

محمداسماعیل رضایی، مدیرکل امور هنری و نمایشی معاونت پژوهشی و تحقیقاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی نشستی با دکتر خسرو نشان مدیرکل اداره هنرهای نمایشی برای انجام فعالیت‌های مشترک به توافق رسیدند.به گزارش سایت ایران تئاتر، این مرکز هنری با هدف گسترش مضامین ایثار و شهادت در صدد است تا در جشنواره تئاتر فجر امسال در بخش‌های مختلفی چون آئینی و سنتی، عروسکی و صحنه‌ای از نمایش‌هایی که با مضامین ایثار و شهادت اجرا می‌شوند تقدیر و تجلیل شود.

محمداسماعیل رضایی، مدیرکل امور هنری و نمایشی معاونت پژوهشی و تحقیقاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی نشستی با دکتر خسرو نشان مدیرکل اداره هنرهای نمایشی برای انجام فعالیت‌های مشترک به توافق رسیدند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این مرکز هنری با هدف گسترش مضامین ایثار و شهادت در صدد است تا در جشنواره تئاتر فجر امسال در بخش‌های مختلفی چون آئینی و سنتی، عروسکی و صحنه‌ای از نمایش‌هایی که با مضامین ایثار و شهادت اجرا می‌شوند تقدیر و تجلیل شود. در نهایت سه نمایش از بین نمایش‌های شرکت کننده در جشنوار برگزیده و متن آن‌ها به چاپ خواهد رسید.
بنا بر این گزارش در حوزه گسترش مضامین ایثار و شهادت، مسابقه‌ای برای انتخاب بهترین آثار ادبیات نمایشی در نظر گرفته شده که در مرکز هنری بنیاد شهید برگزار می‌شود.
گفتنی است مرکز اداره امور هنری تصمیم دارد طی فراخوانی تمام متون نمایشی که تاکنون در حوزه ایثار و شهادت نوشته شده است را گردآوری و تنظیم کند.