در حال بارگذاری ...

آهنگ موزیکال شرک تصنیف می‌شود

جنین تسوری، آهنگ موزیکال شرک را تصنیف خواهد کرد.به گزارش سایت ایران تئاتر از نشریه ورایتی، وی که تاکنون سه بار نامزد تونی شده است در حال انجام مذاکرات لازم برای آهنگسازی نمایش موزیکال شرک است که برگرفته از فیلم آن تولید خواهد شد. تسوری برای ساختن آهنگ نمایش‌های موفقی همچون”شب دوازدهم”،”thoroughly modern Millie” و”کارولین” نامزد تونی شده بود.

جنین تسوری، آهنگ موزیکال شرک را تصنیف خواهد کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از نشریه ورایتی، وی که تاکنون سه بار نامزد تونی شده است در حال انجام مذاکرات لازم برای آهنگسازی نمایش موزیکال شرک است که برگرفته از فیلم آن تولید خواهد شد. تسوری برای ساختن آهنگ نمایش‌های موفقی همچون”شب دوازدهم”،”thoroughly modern Millie” و”کارولین” نامزد تونی شده بود.
وی علاوه بر آهنگسازی برای مجموعه‌ای از نمایش‌های اجرا شده در برادوی تحسین همگان را با تصنیف موسیقی موزیکال”بنفش” که در خارج از برادوی روی صحنه رفت و از سوی انجمن منتقدان نیویورک بهترین موزیکال شناخته شد برانگیخت. وی برای آهنگسازی این موزیکال همچنین جوایز لوسیل لورتل و جایزه ابی را دریافت کرد.
گفتنی است نمایش موزیکال شرک به کارگردانی جیسون مور ـ که در سال 2004 جایزه تونی بهترین موزیکال را برای نمایش”خیابان کیو” دریافت کرد ـ در نیویورک روی صحنه خواهد رفت اما هنوز تاریخ دقیق اجرای آن اعلام نشده. این موزیکال را کمپانی تولید فیلم و تئاتر”Scamp” که زیر نظر سام‌ مندس و دو تن از شرکای او اداره می‌شود، خواهد ساخت.