در حال بارگذاری ...

بهروز اثباتی: واگذاری جشنواره تئاتر دفاع مقدس به مرکز هنرهای نمایشی به نفع بنیاد روایت نیست

برگزاری این جشنواره توسط بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به نوعی برگ برنده ای برای این بنیاد است زیرا بنیاد باید در عرصه های هنری حضور داشته باشد.

سینا:
مونا بهرامی نیا

بهروز اثباتی مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری "روایت" واگذاری برپایی جشنواره تئاتر دفاع مقدس را به مرکز هنرهای نمایشی عملی اشتباه دانست.
اثباتی در این باره گفت: این تغییر اگر چه یک فضای جدید مدیریتی را برای جشنواره ایجاد میکند اما این به نفع بنیاد نیست برگزاری این جشنواره توسط بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به نوعی برگ برنده ای برای این بنیاد است زیرا بنیاد باید در عرصه های هنری حضور داشته باشد البته نه اینکه بگویم وزارت ارشاد از برگزاری این جشنواره ناتوان است بلکه منظورم این است که بنیاد حفظ و نشر باید برگزاری این جشنواره ها را به عنوان یک فرآیند هنری حفظ کند.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی _هنری "روایت" در ادامه تصریح کرد:من به عنوان کسی که تعلق خاطر به بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس دارم 15 سال است با آنها همکاری می کنم و معتقدم واگذاری این جشنواره به مرکز هنرهای نمایشی به نفع بنیاد نیست.
وی در باره واگذاری این جشنواره به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: واقعیت این است که انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس وظیفهای فراتر از برگزاری جشنواره دفاع مقدس دارد و احساس می کنیم جشنواره دچار تنشها کمبود ها و کاستی هاست که به دلیل عدم وجود فعالیت های ریشه ای ایجاد شده اند، به همین دلیل هم ،طی دوره قبل فکر کردیم که بهتر است مسیولیت اجرایی در رابطه با جشنواره نداشته باشیم.