در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ 3 نمایش روی صحنه

انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر با همکاری مجموعه تئاترشهر، جلسه پرسش و پاسخ سه نمایش روی صحنه را برگزار خواهد کرد.به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاترشهر، جلسه پرسش و پاسخ نمایش”یک شب دیگر بمان سیلویا” نوشته و کار چیستا یثربی یکشنبه ۱۲ تیر، نمایش”خاکستری” نوشته و کار شهرام کرمی سه شنبه ۱۴ تیر و سونات گوجه‌های سبز نوشته و کار مهدی افشار قهرمانی سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه(پس از اجرای نمایش‌های فوق) به ترتیب در تالاهای سایه، نو و کوچک مجموعه تئاترشهر برگزار خواهد شد.

انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر با همکاری مجموعه تئاترشهر، جلسه پرسش و پاسخ سه نمایش روی صحنه را برگزار خواهد کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاترشهر، جلسه پرسش و پاسخ نمایش”یک شب دیگر بمان سیلویا” نوشته و کار چیستا یثربی یکشنبه 12 تیر، نمایش”خاکستری” نوشته و کار شهرام کرمی سه شنبه 14 تیر و سونات گوجه‌های سبز نوشته و کار مهدی افشار قهرمانی سه‌شنبه 21 تیر ماه(پس از اجرای نمایش‌های فوق) به ترتیب در تالاهای سایه، نو و کوچک مجموعه تئاترشهر برگزار خواهد شد. مدت این جلسات 70 دقیقه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر عباس غفاری، کامبیز اسدی و سیدافشین هاشمی برگزار کننده آن خواهد بود.
ورود به این جلسات که با حضور عوامل نمایش، منتقدان و خبرنگاران به انجام خواهد رسید، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
”الو تریا” در کارگاه نمایش
نمایش”الو تریا” نوشته ساموئل بکت و به کارگردانی مشترک وحید رهبانی و محمدرضا جوزی در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
بنا به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، ”الو تریا” از نمایش‌های اجرا شده در بیست‌وسومین جشنواره تئاتر فجر بود که در بخش”اجرا ـ تمرین” شرکت کرد و با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان مواجه شد. در اجرای عمومی این نمایش که از نیمه تیر ماه آغاز می‌شود قسمت‌های جدیدی نسبت به اجرای جشنواره‌ای آن اضافه شده است.
در این نمایش که ارائه‌ای از گروه تئاتر نقشینه‌ است، فاطمه نقدی، مهدی حسینی، بجستانی، رضا مولایی، شبنم فرشادجو، نادر فلاح، مریم داوری، سینا رازانی، روح‌الله حقگوی‌لسان، نازنین آقااحمدی، مرتضی جعفری، شیدا حمیدخانی، عرفان ذریه‌اکبر، علی‌رضا گودرزی و محمدرضا جوزی بازی دارند.
دیگر عوامل نمایش”الو تریا” عبارتند از: بهمن روشنی(موسیقی)، مریم سپهری(دستیار اول کارگردان) و روح‌الله حقگوی‌لسان(مدیر صحنه).
این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 20 در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد بود.