در حال بارگذاری ...

حسین فرخی خبر داد:اجرای یک نمایش، تهیه کنندگی دو تله تئاتر و...

نمایشنامه”رژه وحشیانه“نوشته آنتونی شفر را با ترجمه جاوید محتدی به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه داده‌ام.حسین فرخی نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت:«نمایشنامه”رژه وحشیانه” نوشته آنتونی شفر را با ترجمه جاوید محتدی به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه داده‌ایم و در حال حاضر منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.»

نمایشنامه”رژه وحشیانه“نوشته آنتونی شفر را با ترجمه جاوید محتدی به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه داده‌ام.
حسین فرخی نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت:«نمایشنامه”رژه وحشیانه” نوشته آنتونی شفر را با ترجمه جاوید محتدی به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه داده‌ایم و در حال حاضر منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.»
وی افزود:«قرار است دو تله تئاتر با موضوع دفاع مقدس را برای شبکه چهار تهیه کنیم. نمایشنامه”دو حکایت از چندین حکایت رحمان” نوشته علیرضا نادری را خود او کارگردانی می‌کند و من به عنوان تهیه کننده در آن حضور خواهم داشت، اما این احتمال وجود دراد که تهیه کنندگی و کارگردانی نمایشنامه‌”خاکریز شمالی“نوشته علیرضا حنفیی را نیز به عهده بگیرم.»
وی درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت:«هم اکنون مسابقه‌ای تحت عنوان”سایه روشن” از شبکه چهار در حال پخش است که تهیه کنندگی و کارگردانی هنری آن به عهده خودم است و پخش آن از یکشنبه گذشته آغاز شده است. این مسابقه روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 19 از شبکه چهار پخش می‌شود و اولین مسابقه تخصصی هنری است که در ایران اجرا می‌شود.»
وی درباره سهم تئاتر در این برنامه گفت:«این برنامه از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده که یکی از آن‌ها اجرای نمایش است. در این آیتم حدود چهار دقیقه از نمایش‌های مطرح ایرانی و خارجی اجرا می‌شود و از شرکت کنندگان درباره آن چه اجرا شده سوال‌هایی پرسیده می‌شود. در مجموع 27 نمایشنامه ایرانی و خارجی انتخاب شده که از هر کدام از این نمایشنامه‌ها قطعه‌ای انتخاب شده و در دل برنامه اجرا می‌شود.»
وی از میان نمایشنامه نویسان ایرانی که قسمت‌هایی از کارهایشان در این برنامه اجرا می‌شود به بهرام بیضایی، غلامحسین ساعدی، اکبر رادی و در میان نمایشنامه‌نویسان خارجی به آنتوان چخوف و ساموئل بکت و ... اشاره کرد.