در حال بارگذاری ...

نمایش”الفبای ضربه‌ها” مرداد ماه در تالار مولوی

نمایش”الفبای ضربه‌ها” به کارگردانی آرش دادگر مرداد ماه به مدت یک ماه در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.کارگردان نمایش”الفبای ضربه‌ها” در ادامه افزود:«این نمایش نوشته هانریش بول است و بازیگرانی چون دل‌آرا نوشین، هومن کیایی، هومن خدادوست و... در آن ایفای نقش خواهند داشت.

نمایش”الفبای ضربه‌ها” به کارگردانی آرش دادگر مرداد ماه به مدت یک ماه در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.
آرش دادگر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« این نمایش در مورد جنگ جهانی دوم در آلمان است. فردی در زندان بین سلول جوانی قرار گرفته که قصد توبه دارد و در سمت دیگر سلول یک کشیش حضور دارد، اما به دلیل ممنوعیت مراسم مذهبی اشاءربانی، به وسیله ضربه زدن به دیوار گفت‌وگو می‌کنند و او پیغام رسان الفبای ضربه‌ای است. حالا سال‌ها گذشته اما او دچار وهم و خیالات شده که هنوز در سلول است یا در کنار خانواده‌اش که در این میان همسرش سعی می‌کند که او را به دنیای واقعی بازگرداند.»
کارگردان نمایش”الفبای ضربه‌ها” در ادامه افزود:«این نمایش نوشته هانریش بول است و بازیگرانی چون دل‌آرا نوشین، هومن کیایی، هومن خدادوست و... در آن ایفای نقش خواهند داشت.
طراحی صحنه و لباس این نمایش به عهده حمیدرضا نعیمی است و هومن زندی دستیار کارگردان آن است. گفتنی است این نمایش از اول مرداد ماه حدوداً به مدت یک ماه در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.