در حال بارگذاری ...

همایش یونسکو و رادی اوایل پاییز برگزار می‌شود

ناصر حبیبیان عضو هیئت مرکزی کانون نمایش اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تهران گفت: همایش تئاترشناسی اکبر رادی با صحبت‌هایی که با خود آقای رادی داشتیم به احتمال زیاد اواخر مهرماه برگزار می‌شود. همایش یونسکو هم از ۱۳ تا ۱۵ آذر ماه در مجموعه تالار مولوی و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همایش تئاترشناسی یونسکو و رادی برگزار می‌شود.
ناصر حبیبیان عضو هیئت مرکزی کانون نمایش اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، درباره فعالیت‌های آینده این کانون، گفت:« مجموعه سخنرانی‌ها و مقالاتی که در همایش تئاترشناسی بکت ارائه شد. در قالب یک کتاب تا چند ماه آینده ارائه خواهد شد.»
وی همچنین از برگزاری همایشی مشابه در ارتباط با آثار یونسکو و اکبر رادی خبر داد. وی افزود:«همایش تئاترشناسی اکبر رادی با صحبت‌هایی که با خود آقای رادی داشتیم به احتمال زیاد اواخر مهرماه برگزار می‌شود. همایش یونسکو هم از 13 تا 15 آذر ماه در مجموعه تالار مولوی و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.»
گفتنی است ناصر حبیبیان به عنوان دبیر این دو همایش فعالیت خواهد کرد. همچنین وی خبر از برگزاری یک سلسله کارگاه در زمینه نمایشنامه‌نویسی بازیگری، کارگردانی و طراحی صحنه داد که با حضور اساتید دانشگاهی به شکل دوره یک ساله و زیر نظر مریم تیموری دبیر کانون نمایش برگزار خواهد شد که از مهر ماه آغاز می‌شوند.
وی سپس با اعلام این که یک سلسله نمایشنامه‌خوانی در نیمه اول مرداد ماه برگزار می‌شود، افزود:«این نمایشنامه‌خوانی‌ها در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار و فراخوان آن به زودی اعلام خواهد شد.» گفتنی است عموم هنرمندان می‌توانند در این نمایشنامه‌خوانی‌ها شرکت کنند.