در حال بارگذاری ...

بهزاد فراهانی:نتایج مسابقه جایزه ادبیات نمایشی سال تا نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود

سعی می‌کنیم تا ۱۵ مرداد ماه نتایج مسابقه جایزه ادبیات نمایشی سال را اعلام کنیم.بهزاد فراهانی دبیر مراسم جایزه ادبیات نمایشی سال درباره مشکلات مالی برگزاری این مسابقه گفت:«هنوز هیچ مشکلی حل نشده است. دکتر ایمانی هنوز کمکی به ما نکرده‌اند و فقط قول این کمک را داده‌اند، امیدواریم این قول عملی شود. چرا که بحث حیثیت خانه تئاتر و انجمن نمایش مطرح است.»

سعی می‌کنیم تا 15 مرداد ماه نتایج مسابقه جایزه ادبیات نمایشی سال را اعلام کنیم.
بهزاد فراهانی دبیر مراسم جایزه ادبیات نمایشی سال که به همت خانه تئاتر و انجمن نمایشنامه‌نویسان برگزار می‌شود در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« داوری وارد مرحله دوم خود شده است. آثار را میان داوران توزیع کرده‌ایم و 15 یا 16 روز دیگر این آثار پس گرفته می‌شوند و مرحله دوم به پایان می‌رسد. فکر می‌کنم تا اواخر این ماه مسائل مربوط به دور دوم قضاوت آثار به پایان برسد و بعد از این مرحله با 30 اثر روبرو می‌شویم که با توجه به تعداد کمتر آثار در مرحله سوم قضاوت در مرحله آخر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.»
وی تصریح کرد:«سعی می‌کنیم تا 15 مرداد ماه نتایج این مسابقه را اعلام کنیم.»
وی درباره مشکلات مالی برگزاری این مسابقه گفت:«هنوز هیچ مشکلی حل نشده است. دکتر ایمانی هنوز کمکی به ما نکرده‌اند و فقط قول این کمک را داده‌اند، امیدواریم این قول عملی شود. چرا که بحث حیثیت خانه تئاتر و انجمن نمایش مطرح است.»
این کارگردان تئاتر در ادامه خاطر نشان کرد:«چهارشنبه این هفته جلسه‌ای با آقای دکتر نشان خواهیم داشت. در حال حاضر باید مشغول تدارک جوایز، دعوت‌ها و تهیه کتابی که می‌خواهیم در انتها چاپ کنیم، باشیم اما می‌بینیم بودجه‌ای نداریم. فعلاً ترسمان این است که به انجام این کارها نرسیم.»
فراهانی افزود:«تصمیم داریم چهارشنبه مشخصاً این مشکل را با آقای دکترنشان حل کرده و شرایط بودجه را روشن کنیم.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حل نشدن مشکلات مالی نتایج را اعلام خواهید کرد یا خیر؟ گفت:«به هر حال از پس برگزاری این مسابقه برمی‌آئیم و نمی‌گذاریم حیثیت‌مان به این راحتی زیر سوال برود.»
وی در پایان درباره داوری بخش آثار ترجمه گفت:«داوری بخش آثار ترجمه شده نیز از این هفته آغاز می‌شود.»