در حال بارگذاری ...

نمایشنامه”استاندارد” در اداره تئاتر روخوانی می‌شود

نمایشنامه”استاندارد” به کارگردانی محمد محمدیان در چهارمین جلسه کارگاهی نمایشنامه‌نویسی اداره برنامه‌های نمایشی، در اداره تئاتر برگزار خواهد شد.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایشنامه نوشته محمد محمدیان است و توسط بازیگرانی چون مجید علم‌بیگی، مریم عسگری و سیدبابا حیدری بازخوانی خواهد شد.

نمایشنامه”استاندارد” به کارگردانی محمد محمدیان در چهارمین جلسه کارگاهی نمایشنامه‌نویسی اداره برنامه‌های نمایشی، در اداره تئاتر برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایشنامه نوشته محمد محمدیان است و توسط بازیگرانی چون مجید علم‌بیگی، مریم عسگری و سیدبابا حیدری بازخوانی خواهد شد.
داستان نمایش از این قرار است که دو بیمار روانی برای معالجه به دکتر روانشناس مراجعه می‌کنند و طی مراجعه آن‌ها اتفاقاتی می‌افتد.
بنا به این گزارش نمایشنامه”استاندارد” شبنه هشتم تیر ماه در خانه نمایش اداره تئاتر روخوانی می‌شود و جلسه بعدی نمایشنامه‌خوانی که شنبه اول مرداد ماه برگزار می‌شود به ادامه مرور بر آثار غلامحسین ساعدی اختصاص دارد که نمایش”آی با کلاه، آی بی‌کلاه” به کارگردانی محمد محقق‌تبار روخوانی می‌شود.
گفتنی است شنبه هشتم مرداد ماه نمایش”سیاوش‌نامه” نوشته مجید ستایشی در جلسات کارگاه نمایشنامه‌نویسی اداره تئاتر روخوانی خواهد شد.