در حال بارگذاری ...

///با جشنواره تئاتر معلولان///

دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان(مهرآئین)، در سومین روز برگزاری خود، میزبان ۱۳نمایش است.به گزارش سایت ایران تئاتر، جدول اجرای این نمایش‌ها عبارتند از: نمایش”آرامسایشگاه”به کارگردانی رحیم عبدالرحیم‌زاده از بوکان ساعت ۱۹ در تالار سنگلج، نمایش”رقص مرگ” به کارگردان اعظم‌ دلداده از قم و نمایش”باغ آرزوها” به کارگردانی مسعود صارمی از رامسر به ترتیب ساعت‌های ۱۸ و ۳۰/۱۹ در تماشاخانه مهر اجرا می‌شوند.

دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان(مهرآئین)، در سومین روز برگزاری خود، میزبان 13نمایش است.
به گزارش سایت ایران تئاتر، جدول اجرای این نمایش‌ها عبارتند از: نمایش”آرامسایشگاه”به کارگردانی رحیم عبدالرحیم‌زاده از بوکان ساعت 19 در تالار سنگلج، نمایش”رقص مرگ” به کارگردان اعظم‌ دلداده از قم و نمایش”باغ آرزوها” به کارگردانی مسعود صارمی از رامسر به ترتیب ساعت‌های 18 و 30/19 در تماشاخانه مهر اجرا می‌شوند.
نمایش”یه بقچه بازی” از گنبد و نمایش”دریا” به کارگردانی هاتف دوستدار از تهران به ترتیب ساعت‌های 30/18 و 20 در تالار هنر روی صحنه می‌روند.
نمایش”سیفون” به کارگردانی آرا بهرام‌نژاد از بوشهر و نمایش”جنگ کور” به کارگردانی نظام آبادی از تهران به ترتیب ساعت‌های 30/18 و 30/20 در تالار اصلی مولوی و نمایش”کشتن گربه بابا فونتن” به کارگردانی مسلم سلیمانیان از شهرکرد ساعت 30/19 در تالار کوچک مولوی اجرا می‌شود.
نمایش”مام و زین” به کارگردانی نوری شیخ‌رضا از سلیمانیه عراق ساعت 17 در تالار قشقایی اجرا می‌شود. نمایش”نان، عشق، موتور 2000” به کارگردانی علیرضا فرشادپور از بوشهر و نمایش”خروس نگو یه ساعت” به کارگردانی سعید رجب‌پور از بابل به ترتیب ساعت‌های 18 و 30/19 در فرهنگسرای دانشجو اجرا می‌شود.
همین طور این جشنواره در سومین روز برگزاری در بخش خیابانی میزبان دو نمایش خواهد بود.
نمایش”خورشید درخشان” به کارگردانی غلامرضا کارگرشورکی از میبد ساعت 20 مقابل تئاترشهر، نمایش”معرکه ناتمام” به کارگردانی مهری شنبه‌زاده از میناب ساعت 20 در فرهنگسرای دانشجو.
اختتامیه جشنواره تئاتر معلولان فردا ساعت 17 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.