در حال بارگذاری ...

برگزاری انتخابات انجمن نمایش استان‌ها در چهارمحال و بختیاری

در اجرای آیین نامه تشکیل انجمن نمایش استان‌ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با دعوت از انجمن‌های فعال نمایش استان در ۳۰/۴/۸۴ اقدام به برپایی انتخابات انجمن مزبور کرد.به گزارش سایت ایران تئاتر از وزارت ارشاد چهار محال و بختیاری پس از قرائت آیین نامه توسط اردشیر مددکار رئیس انجمن نمایش شهرکرد، تیموری معاونت اداره کل نظرات این اداره در این خصوص را اعلام و سپس علاقمندان به شرکت در انجمن استان اسامی خود را اعلام کردند.

در اجرای آیین نامه تشکیل انجمن نمایش استان‌ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با دعوت از انجمن‌های فعال نمایش استان در 30/4/84 اقدام به برپایی انتخابات انجمن مزبور کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از وزارت ارشاد چهار محال و بختیاری پس از قرائت آیین نامه توسط اردشیر مددکار رئیس انجمن نمایش شهرکرد، تیموری معاونت اداره کل نظرات این اداره در این خصوص را اعلام و سپس علاقمندان به شرکت در انجمن استان اسامی خود را اعلام کردند. در پایان شمارش آراء مأخوذه در حضور همگان، آقایان فرشید بزرگنیا، ستار یارمحمدی، اکبر دانیالی، رضا ولی‌پور و احمد مردانی به عنوان اعضای اصلی و اردشیر مددکار و حشمت رضایی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
بنا به این گزارش به دنبال اعتراض تعدادی از هنرمندان نمایش استان به نتیجه انتخابات به دلیل ابهاماتی که در آیین نامه تشکیل انجمن استان وجود دارد مقرر شد طی استعلامی کتبی از مرکز هنرهای نمایشی در خصوص شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان نظرخواهی رسمی به عمل آید.