در حال بارگذاری ...

تبلیغات نمایش ایده آل نبود

این نمایش ویژه ی گروه نوجوانان است و بیشترین بازدیدکنندگان آن نیز مردم عادی بودند در حالی که من توقع داشتم حداقل هنرمندان تئاتری و جامعه منتقدان به دیدن این نمایش بیایند !

ایسنا: مسائل حاشیه‌ای پیش روی ما تا حدی بود که حتی اجازه نمی‌داد که ما تجربه اجرا در تئاتر شهر را کامل کنیم.

شیوا مسعودی، کارگردان نمایش عروسکی، ”کلاغ” درباره وضعیت اجرای خود در مجموعه تئاتر شهر‏،‌گفت: ساعت اجرای این نمایش درست همزمان با دو اجرای محمد رحمانیان و بهرام بیضائی است و به همین جهت موجی از مخاطبان حرفه‌ای تئاتر غالبا در این ساعت‌ها به تالار چهارسو و اصلی می‌روند و تازه با اتمام نمایش آقای بیضایی احساس می‌کنم که استقبال از کار ما هم بهتر شده است هر چند در روزهای آخر اجرای این نمایش هستیم.

مسعودی همچنین با اشاره به وضعیت تبلیغات برای این نمایش‏، گفت: شرایط ایده‌الی به لحاظ تبلیغات نمایش نداشتیم و برخلاف حرف های آقای پارسایی، پوستر و بروشورهای نمایش نیز خیلی دیر به دست ما رسید و این مسئله برای 18 اجرا صدمه زیادی به کار می‌زند از طرفی به دلیل نا هماهنگی در زمان بندی ها مجبور شدیم ساعتمان را یک ربع جلو بیاوریم.

کارگردان ”گربه‌های شهر خاکستری”‌با یادآوری شرایط سخت حاکم بر اجرای این نمایش، گفت: با وجود اینکه مراحل بسیار سختی را برای دست یافتن به اجرا در مجموعه تئاتر شهر تحمل کردیم .

وی اضافه کرد: اگر مسئولین تئاتری اهمیتی به 20 درصد دریافتی گیشه توجه داشتند حداقل کاری برای بهتر شدن آن می‌کردند و پیرو آن امکانات بهتری را در اختیار ما قرار می‌دادند.

وی سپس با اشاره به گروه سنی مخاطبان نمایش و تماشاگران نمایش عروسکی ”کلاغ” به ایسنا گفت: این نمایش ویژه ی گروه نوجوانان است و بیشترین بازدیدکنندگان آن نیز مردم عادی بودند در حالی که من توقع داشتم حداقل هنرمندان تئاتری و جامعه منتقدان به دیدن این نمایش بیایند !