در حال بارگذاری ...

”سپنج رنج و شکنج” از 16 مرداد ماه در تالار نو

”سپنج رنج و شکنج” از جمله نمایش‌های مورد علاقه محمود استادمحمد است که سال‌هاست قصد اجرای آن را دارد، اما هر بار به دلیلی این امر میسر نشده است، زمانی حتی گروه اجرایی‌اش را هم تدارک دید تا کار را به جشنواره فجر سال ۸۱ برساند ولی باز تمریناتش به دلایلی متوقف شود.به گزارش سایت ایران تئاتر، ”سپنج رنج و شکنج” همان طور که از نامش پیداست داستان رنج است. رنج آدم‌های مختلف در موقعیت‌های گوناگون که در سه اپیزود به صورت سه نمایش همراه به نگارش در آمده است.

”سپنج رنج و شکنج” از جمله نمایش‌های مورد علاقه محمود استادمحمد است که سال‌هاست قصد اجرای آن را دارد، اما هر بار به دلیلی این امر میسر نشده است، زمانی حتی گروه اجرایی‌اش را هم تدارک دید تا کار را به جشنواره فجر سال 81 برساند ولی باز تمریناتش به دلایلی متوقف شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، ”سپنج رنج و شکنج” همان طور که از نامش پیداست داستان رنج است. رنج آدم‌های مختلف در موقعیت‌های گوناگون که در سه اپیزود به صورت سه نمایش همراه به نگارش در آمده است.
اما استادمحمد بالاخره پس از سال‌ها، کارگردانی این متن را به یک کارگردان جوان شهرستانی سپرده است.
فرشید بزرگ‌نیا درباره نمایش می‌گوید:«این نمایش در سه اپیزود نوشته شده که اپیزود اول آن زندگی یک زن از تولد تا مرگ را به نمایش می‌کشد اپیزود دوم در چند تابلو زندگی اجتماعی را به نمایش در می‌آورد و اپیزود سوم به سرگذشت یک خانواده می‌پردازد.»
بزرگ‌نیا درباره تغییراتی که در نمایش ایجاد کرده می‌گوید:«نمایش تنها به لحاظ فرم اجرایی و فضاسازی دچار تغییراتی شده است.»
طراح لباس نمایش اکبر دانیالی است و هفت بازیگر در نمایش ایفای نقش می‌کنند. ”سپنج رنج و شکنج” قرار است از 16 مرداد ماه ساعت 30/18 در تالار نو مجموعه تئاترشهر اجرا شود.