در حال بارگذاری ...

اجرای دیگری از”فنز” برای هنرمندان و خبرنگاران

عده دیگری از هنرمندان به دعوت گروه اجرایی نمایش”فنز” شنبه ۲۲ مرداد ماه به تماشای این نمایش خواهند نشست. به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر در این اجرای ویژه تعداد ۳۰ سهمیه نیز در نظر گرفته شده تا آن دسته از خبرنگارانی که تاکنون موفق به تماشای این نمایش نشده‌اند بتوانند طی روزهای آتی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با مراجعه به آقای محمد بهرامی(مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر) ثبت نام و در روز یاد شده به تماشای این نمایش بنشینند.

17 مرداد ماه فقط دو نمایش اجرا می‌شود
17 مرداد ماه همزمان با شهادت امام علی النقی(ع) به جز دو تالار قشقایی و نوی مجموعه تئاترشهر، سایر تالارهای این مجموعه اجرا نخواهند داشت.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، 17 مرداد ماه تنها دو نمایش”دفتر یادداشت” در تالار سایه و”دوشیزه و مرگ” در تالار نو روی صحنه خواهند رفت و اجرای سایر نمایش‌ها نیز ازچهارشنبه 18 مرداد ماه ادامه خواهد یافت.
برگزاری مراسم اختتامیه دو نمایش
مراسم اختتامیه دو نمایش روی صحنه در تالار نو مجموعه تئاترشهر چهارشنبه 12 مرداد ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، مراسم اختتامیه نمایش‌های”هدیه جشن سالگرد” و”کلاغ” با تقدیر از عوامل و دست اندرکاران این دو نمایش در روز یاد شده و پس از اجرا برگزار خواهد شد.
در مراسم‌های یاد شده همچنین قرار است از خدمات دو خبرنگار فعال حوزه تئاتر ـ مهدی میرمحمدی و نادر بهرامی ـ تقدیر شود.
اجرای دیگری از”فنز” برای هنرمندان و خبرنگاران
عده دیگری از هنرمندان به دعوت گروه اجرایی نمایش”فنز” شنبه 22 مرداد ماه به تماشای این نمایش خواهند نشست.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر در این اجرای ویژه تعداد 30 سهمیه نیز در نظر گرفته شده تا آن دسته از خبرنگارانی که تاکنون موفق به تماشای این نمایش نشده‌اند بتوانند طی روزهای آتی از ساعت 18 تا 21 با مراجعه به آقای محمد بهرامی(مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر) ثبت نام و در روز یاد شده به تماشای این نمایش بنشینند.
گفتنی است ساعت اجرای نمایش”فنز” شنبه 22 مرداد ماه 8 شب خواهد بود.