در حال بارگذاری ...

// دو خبر از تالار سنگلج //

تالار سنگلج اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی، ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک‌گردانی به شیوه ساده کرده است. به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار سنگلج در این دوره از کلاس‌ها که در سه روز پایانی هفته جاری ۱۶ تا ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود با استفاده از یک عروسک نمایشی ـ اوستا مبارک ـ و با بهره‌گیری از توان ذهنی خود کودکان در قالب نقاشی کودک، عروسک‌هایی ساده و فانتزی ساخته می‌شود.

کودکان در تالار سنگلج اوستا مبارک می‌سازند
تالار سنگلج اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی، ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک‌گردانی به شیوه ساده کرده است.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار سنگلج در این دوره از کلاس‌ها که در سه روز پایانی هفته جاری 16 تا 18 شهریور ماه برگزار می‌شود با استفاده از یک عروسک نمایشی ـ اوستا مبارک ـ و با بهره‌گیری از توان ذهنی خود کودکان در قالب نقاشی کودک، عروسک‌هایی ساده و فانتزی ساخته می‌شود. عروسک‌هایی که قابلیت شخصیت پذیری داشته و بتوان از آن‌ها در یک نمایش ساده و کوتاه استفاده کرد. در این کلاس‌ها کودکان در هر جلسه ساخت یک عروسک را تجربه می‌کنند و در پایان هر ماه، عروسک‌های در جشنواره‌ای شرکت داده خواهند شد که اوستا مبارک به بهترین عروسک‌ ساخته شده، جایزه‌ای خواهد داد.
کارگاه مذکور برای گروه سنی پیش دبستانی و مقاطع اول تا سوم دبستان در نظر گرفته شده است. این کلاس‌ها در تاریخ یاد شده از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود و هر کودک با تهیه یک برگ بلیت 2000 تومانی می‌تواند در کلاس‌ها شرکت کند.
”تصویر یک زندگی عاشقانه” در تالار سنگلج
نمایش”تصویر یک زندگی عاشقانه” نوشته و کار عبدالحی شماسی در تالار سنگلج روی صحنه رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار سنگلج، این نمایش که در آن احمد علامه دهر، مینو زاهدی، مرتضی رستمی و کورش خزاعی بازی دارند، داستان زندگی زن و شوهری زیاده خواه است که وسایل زندگی و تزئینات بسیاری خریدند و قصد دارند که از دادن بدهی‌های خود سر باز زنند اما یکی از طلبکارهای سمج و زیرک آن‌ها را غافلگیر می‌کند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از محمد فرشته‌نژاد آهنگساز، علی یداللهی طراح صحنه، لباس، پوستر و بروشور، شراره پورخراسانی و زهرا شایان‌فر روابط عمومی
این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 19 و به مدت 80 دقیقه در تالار سنگلج روی صحنه است. تلفن رزرو تالار سنگلج 55625444 و نشانی آن ضلع جنوبی پارک‌شهر است.