در حال بارگذاری ...

آثار برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی افراز منتشر می شوند

آثار برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی افراز در قالب مجموعه بهین منتشر می شوند.

"اعظم کیان افراز" مدیر انتشارات افراز در گفت و گو با سایت ایران تئاتر گفت: سال اول برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی افراز سال 89 بود که با داوری محمد چرم شیر، محمد امیریار احمدی و نادر برهانی مرند از میان150 متن رسیده 10 اثر برگزیده و معرفی شدند.
وی با بیان اینکه قرار است آثار برگزیده در قالب مجموعه بهین به چاب برسند،‌ عنوان کرد: تاکنون دو نمایشنامه "عاشقی با طعم سیب" نوشته بهاره مهرنژاد و" بازی نامه حاسد و نمام "نوشته مهدی میرباقری در قالب مجموعه بهین به چاپ رسیده اند.
کیان افراز ادامه داد: همچنین نمایشنامه های "خرمگس "نوشته صحرا رمضانیان،" توهم سرخ" نوشته سلما رفیعی،"شام آخر"نوشته علی جولایی ،"همیشه همه چیز یک جور نیست" نوشته محسن عظیمی،" دروغ" مهدی صفارنژاد،" ما به هم دروغ نمی گیم"کار کیوان محمدی،" پایکوبی در بلندی" نوشته فریدون ولایی و "روایت ساده یک رابطه" نوشته لیدا شیرمرد نمایشنامه های برگزیده جشنواره افراز هستند که پس از کسب مجوز به زودی منتشر می شوند.
مدیر مسئول انتشارات افراز با اشاره به اینکه در بخش ترجمه هم شهرام زرگر، سکینه عرب نژاد و کیهان بهمنی داوری آثار را بر عهده داشتند،‌ اظهار کرد: در میان آثار برگزیده تاکنون نمایشنامه "برهان" با ترجمه امیرحسین طاهری به چاپ رسیده و" رقص در لوناسا" ترجمه سحر خلیلی ،" آندروماک" ترجمه مهناز خطیبی و "ستبا کوماچی" ترجمه احسان دیانی هم در دست چاپ هستند.
گفتنی است،  فراخوان جشنواره نمایشنامه نویسی افراز هر سال تیر و شهریور منتشر می شود و از این پس آثار برگزیده پس از کسب مجوز به چاپ خواهند رسید.