در حال بارگذاری ...

”دو هزار سال”عنوان نمایشی از مایک لی، کارگردان معروف سینما، سال بعد بصورت سیار در تماشاخانه‌های مختلف بریتانیا روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش که بازیگران معروفی همچون بن کاپلان، کارولین گرابر و سامانتا اسپیرو در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت، به عقب نشینی اسرائیل از غزه و همچنین بمب گذاری‌های اخیر در لندن اشاره شده است

”دو هزار سال”عنوان نمایشی از مایک لی، کارگردان معروف سینما، سال بعد بصورت سیار در تماشاخانه‌های مختلف بریتانیا روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر،این نمایش که نگاهی به روابط میان افراد یک خانواده یهودی از طبقه متوسط جامعه در لندن دارد که پسرشان از مذهب روی گردان شده در ماههای فوریه و مارس سال بعد با اکیپ اصلی بازیگران در شش سالن نمایش مختلف و معروف بریتانیا از جمله تماشاخانه ملی لندن روی صحنه خواهد رفت. تا کنون تمامی ١۶ هزار بلیط اجرای این نمایش در تماشاخانه ملی لندن پیش فروش شده‌اند. در این نمایش که بازیگران معروفی همچون بن کاپلان، کارولین گرابر و سامانتا اسپیرو در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت، به عقب نشینی اسرائیل از غزه و همچنین بمب گذاری‌های اخیر در لندن اشاره شده است. مایک لی از کارگردانان معروف تئاتر و سینماست که فیلم درخشانی از او تحت عنوان” ورا دریک”در جشنواره ونیز٢٠٠۴ مورد تقدیر قرار گرفت. او همچنین نمایش جنجالی معروفی با نام”جشن آبی گیل” را سالها پیش نوشته بود که همچنان در سرتاسر دنیا اجرا می‌شود. نمایش”دو هزارسال”جدیدترین کار نمایشی این کارگردان طی دوازده سال اخیر است.
آخرین نمایش او با عنوان”it’s a great big shame ”در سال ١٩٩٣ در یکی از سالنهای معروف تئاتر، در شرق لندن روی صحنه رفته بود.