در حال بارگذاری ...

”رنگ ارغوانی” موزیکالی بر مبنای رمان برنده پولیتزر آلیس واکر

”رنگ ارغوانی”عنوان موزیکالی بر مبنای رمان برنده پولیتزر آلیس واکر که از ماه دسامبر در برادوی اجرا خواهد شد”اپراوینفری”، مجری معروف تلویزیونی را در مقام تهیه کننده و سرمایه گذار خواهد داشت. این نمایش که نخستین تجربه ...

”رنگ ارغوانی”عنوان موزیکالی بر مبنای رمان برنده پولیتزر آلیس واکر که از ماه دسامبر در برادوی اجرا خواهد شد”اپراوینفری”، مجری معروف تلویزیونی را در مقام تهیه کننده و سرمایه گذار خواهد داشت.
این نمایش که نخستین تجربه اپراوینفری در دنیای تئاتر است، هزینه‌ای بالغ بر ده میلیون دلار برای تولید در بر خواهد داشت که بیش از یک میلیون دلار آن‌را این مجری معروف تلویزیونی سرمایه گذاری خواهد کرد. اپرا که در دو برنامه پر بیننده تلویزیونی خود تحت عنوان”اپراشو”برخی کتابهای جدید و پر خواننده را معرفی می‌کند و حتی یک کلوپ کتابخوانی راه انداخته است، از تجربه حضور در برادوی ابراز خوشحالی کرده و گفته:” امیدوارم برای این نمایش همان خدمتی را بکنم که برای کتابها کردم و آن باز کردن درهای برادوی بر روی مردمی است که هرگز نمایشی را ندیده‌اند و یا به فکر دیدن آن هم نبوده‌اند.”
وینفری که سالها قبل در نسخه سینمایی”رنگ ارغوانی”به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کرده بود و برای ایفای نقش خود نامزد اسکار هم شده بود امروزه یکی از چهره‌های با نفوذ رسانه‌ای است. برنامه معروف تلویزیونی او با نام” اپراشو”که در آن چهره‌های موفق را دعوت می‌کند تا راز موفقیت و شهرت خود را بازگو کنند میلیونها تماشاگر در سرتاسر دنیا دارد.
نمایش”رنگ ارغوانی”به کارگردانی گری گریفین خواهد بود و نمایشنامه آنرا مارشانورمن بر مبنای کتابی به همین نام که برنده پولیتزر شده بود آماده کرده است. داستان این نمایشنامه درباره زنی مصیبت دیده است که سالها به خاطر ازدواج با مردی فحاش و داشتن یک زندگی زناشویی تلخ زجر می‌کشد.