در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش کودک ویژه ماه مبارک رمضان در تالار هنر

این نمایش قصه دختر کوچکی به نام سحر است که در یک روز ماه رمضان با موجودی عجیب و غریب به نام گامبالو روبه‌رو می‌شود که سعی در وسوسه کرن او در شکستن روزه‌اش دارد اما در این نمایش فضای شاد، موزیکال و شعرهای ریتمیک، عروسک‌های جذاب و بازی بازیگر خردسال از نکات دیدنی این نمایش است که در فضایی مناسب کودکان، آن‌ها را برای مقابله کردن با وسوسه‌ها آشنا می‌کند.

نمایش کودک”سحر و گامبالو” به کارگردانی علی فرحناک با موضوع روزه‌داری کودکان از 24 مهر تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 18 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار هنر، این نمایش قصه دختر کوچکی به نام سحر است که در یک روز ماه رمضان با موجودی عجیب و غریب به نام گامبالو روبه‌رو می‌شود که سعی در وسوسه کرن او در شکستن روزه‌اش دارد اما در این نمایش فضای شاد، موزیکال و شعرهای ریتمیک، عروسک‌های جذاب و بازی بازیگر خردسال از نکات دیدنی این نمایش است که در فضایی مناسب کودکان، آن‌ها را برای مقابله کردن با وسوسه‌ها آشنا می‌کند.
بنا به این گزارش علی فرحناک کارشناس ارشد کارگردانی بوده و تا به حال نمایش‌هایی چون به دنبال بابا، پرنده و فیل، یادگار، آی بچه‌ها کمک کمک و ... را در پرونده کاری خود دارد.
گفتنی است علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند در روزهای یاد شده به تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 88306640 ـ 88813440 ـ 88847272 تماس بگیرند.
لازم به ذکر است که این نمایش در ایام لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) اجرا نمی‌شود.