در حال بارگذاری ...

امیر رضا کوهستانی با نمایش در میان ابرها در تالار قشقایی

این نمایش پیش از این، در شهرهای بروکسل(بلژیک) ، پاریس(فرانسه) ، وین(اتریش) ، فریبورگ، زوریخ و ژنو(سوئیس) ، سانتا کانجلو(ایتالیا) و لندن(انگلستان) ۳۷ شب روی صحنه رفته است . کشورهای اتریش، بلژیک و فرانسه به سفارش فستیوال‌های هنر بروکسل، وین و تئاتر باستیل پاریس سرمایه گذران این نمایش هستند.

نمایش ”درمیان ابرها” نوشته و کار امیررضا کوهستانی بنابر اعلام روابط عمومی گروه تئاتر مهر از هشتم آبان در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر مهر این نمایش پیش از این، در شهرهای بروکسل(بلژیک) ، پاریس(فرانسه) ، وین(اتریش) ، فریبورگ، زوریخ و ژنو(سوئیس) ، سانتا کانجلو(ایتالیا) و لندن(انگلستان) 37 شب روی صحنه رفته است . کشورهای اتریش، بلژیک و فرانسه به سفارش فستیوال‌های هنر بروکسل، وین و تئاتر باستیل پاریس سرمایه گذران این نمایش هستند.
بنا به این گزارش، این نمایش در جشنواره‌ نمایش زوریخ نیز اجرا و از میان 20 نمایش بخش اصلی، کاندیدای دریافت جایزه بزرگ فستیوال شد حسن معجونی از بازیگران این نمایش به انتخاب هیأت داوران، برنده جایزه بهترین بازیگر این جشنواره شد.
داستان نمایش، ”در میان ابرها” حکایت مهاجرت ایمور، پسری است که در ایل قشقایی به دنیا آمده، اما با مرگ پدر و مادرش به شهر کوچ می‌کند و حالا در راه رسیدن به انگلستان است. ایمور در این راه با زن بارداری همسفر می‌شود که او نیز برای گرفتن پناهندگی قصد دارد فرزندش را در اروپا به دنیا بیاورد.
در این نمایش حسن معجونی و شیوا فلاحی بازی دارند. ساسان ریاستیان بعنوان مشاور نویسنده در امور پناهندگان با این نمایش همکاری دارد.همچنین جلیله هیبتان طراحی لباس و امیررضا کوهستانی طراحی صحنه آن را بعهده دارد.
لازم به ذکر است، اجرای این نمایش منوط به نظر مثبت شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی است که هنوز اعلام نظر نکرده‌اند.این نمایش نوشته امیررضا کوهستانی است و پس از نمایش‌های ”قصه‌های در گوشی” ، ”رقص روی لیوانها” و ”تجربه‌های اخیر” چهارمین نمایش است که از این کارگردان به توسط گروه تئاتر مهر ارائه می‌شود.